Serwis Skionline.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączył do sieci tematycznej SPORTSonline. Skionline.pl to jeden z najdłużej działających i najpopularniejszych polskich portali o narciarstwie.
Skionline.pl istnieje od 1997 roku i według badań Megapanel PBI/Gemius jest najpopularniejszym polskim serwisem tematycznym poświęconym narciarstwu. W serwisie można znaleźć informacje o praktycznie każdym aspekcie narciarstwa: sprzęt, techniki jazdy, bieżące informacje, warunki narciarskie i aktualną pogodę (Austria, Szwajcaria, Francja, Włochy, Czechy, Polska i Słowacja), sport i forum dyskusyjne. Pod adresem sprzet.skionline.pl znajduje się największa w polskim Internecie baza informacji na temat aktualnych kolekcji sprzętu narciarskiego wszystkich wiodących marek narciarskich (ponad 30.000 skatalogowanych pozycji).
Skionline.pl jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego oraz oficjalnym partnerem medialnym największych na świecie Targów Sprzętu i Mody Sportowej – ispo w Monachium. Logo serwisu obecne jest na wielu ważnych imprezach i wydarzeniach sportowych. Serwis uruchomił także Skinoline.tv, platformę prezentującą filmy poświęcone narciarstwu, turystyce, oraz aktywnym formom spędzania czasu.
– Serwis Skionline.pl to zdecydowany lider w swoim zakresie tematycznym, a zarazem miejsce, które rok w rok w sezonie narciarskim gromadzi kilkaset tysięcy internautów miesięcznie. To duże wzmocnienie naszej sieci sportowej, która rozwija się bardzo dynamicznie. Jestem pewien, że to będzie owocna współpraca. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Sieć tematyczna SPORTSonline to sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć skupia obecnie ponad 30 serwisów sportowych o łącznym zasięgu 1,5 miliona użytkowników. SPORTSonline należy do domu mediowego Cormedia.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!