Wraz z początkiem Pucharu Świata w skokach narciarskich portal INTERIA.PL uruchomił serwis poświęcony konkursowi „Internetowy Puchar Świata”. Konkurs przeznaczony jest dla fanów skoków narciarskich oraz gier komputerowych.
Konkurs podzielony jest na 20 kolejnych edycji odbywających się według kalendarium skoków w prawdziwym Pucharze Świata. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się w serwisie Skoki 2004 w portalu INTERIA.PL oraz pobrać i zainstalować specjalny dodatek umożliwiający zgłaszanie wyników. W konkursie uwzględniane są wyniki uzyskane na skoczni, która w danym momencie jest skocznią pucharową.
W zmaganiach o atrakcyjne nagrody mogą wziąć udział wszyscy posiadacze oryginalnej wersji gry „Skoki narciarskie 2004” wydanej przez Axel Springer Polska w serii Dobra Gra. Nagrodami dla 10 zwycięzców każdej edycji są ubrania narciarskie firmy Tenson, torby, plecaki oraz koszulki Eurosport oraz zestawy gadżetów Adama Małysza i portalu INTERIA.PL.
Na podstawie wyników z poszczególnych edycji skoków pucharowych tworzony jest ranking klasyfikacji generalnej. Na trójkę finalistów konkursu, która zostanie wyłoniona po ostatnich skokach w Pucharze Świata, czyli po 14 marca 2004 r., czeka sprzęt komputerowy, ubrania firmy Tenson, polary INTERIA.PL oraz zestawy gadżetów. Zwycięzcom klasyfikacji generalnej Internetowego Pucharu Świata nagrody wręczy osobiście Adam Małysz.
Organizatorami konkursu są portal INTERIA.PL, Axel Springer Polska Sp. z o. o. oraz Fan Sport Wisła Sp. z o.o. Patronami konkursu są RMF FM, Fakt oraz TVP1.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.