SkyCash w kampanii efektywnościowej Novem

Opublikowano: 13 grudnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W internecie ruszyła akcja promująca SkyCash, system płatności przez telefon komórkowy. Kampanię w modelu efektywnościowym realizuje firma Novem.

Celem działań marketingowych jest pozyskanie nowych użytkowników systemu SkyCash, który za pomocą komórki umożliwia płacenie za kursy taxi, parkowanie, czy dostawy do domów i biur np. żywności i produktów, zakup biletów komunikacji miejskiej lub rozliczanie pomiędzy znajomymi. SkyCash pozwala też kupować doładowania telefonów na kartę.
SkyCash w kampanii efektywnościowej Novem 1

W kampanii wykorzystano reklamę typu display i dedykowane mailingi. Bannery kierują na stronę internetową przygotowaną specjalnie do obsługi kampanii. Każdy, kto wpisze swój prawidłowy adres e-mail na http://skycash.novem.pl/, wypróbuje darmowy system SkyCash i odpowie na pytania konkursowe, ma szansę wygrać iPhone’a 4. Reklamy emitowane są w serwisach społecznościowych, technologicznych i o tematyce rozrywkowej, zrzeszonych w sieci afiliacyjnej NovemNet.

Kampania efektywnościowa jest rozliczana w modelu CPL (Cost Per Lead), czyli reklamodawca płaci jedynie za osoby, które wypełnią formularz kontaktowy.

Hanna LaskowskaSkyCash w kampanii efektywnościowej Novem

Podziel się!

O autorze

hania