Slodycze online od Nestle – jojo.pl

Opublikowano: 28 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową odsłonę serwisu WWW producenta słodyczy dla dzieci – Nestle JOJO. Strona jest dostępna pod adresem: jojo.pl

'Postanowiliśmy zaproponować użytkownikom serwisu jojo.pl szereg nowości. Zmienić główny motyw i skoncentrować się na nieco innych treściach, podanych w nowy sposób. To wszystko z dodatkiem ulubionych przez dzieci grafik, charakterystycznych od przeszło 4 lat dla tego serwisu. Jak co roku liczymy na opinie internatów. Wsłuchujemy się w nie wnikliwie – efektem tego są pewne zmiany właśnie zaimplementowane w serwisie. Pamiętamy również o przyzwyczajeniach użytkowników – dlatego dostępna jest w serwisie jego poprzednia wersja – Pianka w podróży po Polsce i Europie. Zawiera ona blisko 200 gier, komiksów i plansz edukacyjnych' – mówi Luiza Pawłowska – General Manager discipl!ne Media Group.

Serwis jojo.pl powstał przed czteroma laty i przechodził co roku wiele zmian polegających na poszerzaniu jego zawartości i funkcjonalności. Edukował poprzez zabawę i w przyjazny sposób przekazywał jego użytkownikom wiedzę geograficzną, muzyczną, matematyczną i z zakresu języka polskiego. Najmłodsi internauci zapraszani byli do wędrówki z gospodarzem serwisu – Piankiem JOJO – przez krainy geograficzne Polski, a w następnej kolejności do poznawania państw Unii Europejskiej.

Serwis cieszy się ogromnym powodzeniem, czego efektem jest liczba zarejestrowanych użytkowników, uczestników konkursów i liczba maili nadsyłanych przez najmłodszych do Pianka JOJO.

Nowy serwis www.jojo.pl dostępny jest w sieci od września b.r.

http://www.jojo.pl

Sylwester KozakSlodycze online od Nestle – jojo.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.