Fenomen „social media” jest coraz bardziej doceniany przez przedsiębiorców w Polsce. Strony serwisów społecznościowych przyciągają potencjalnych klientów zdecydowanie bardziej niż strony korporacyjne. To tutaj, każdego dnia, użytkownicy wymieniają się doświadczeniami i spostrzeżeniami odnośnie różnych marek. Dlatego coraz więcej firm stara się docierać do swoich klientów poprzez portale społecznościowe. Głównym jest na chwilę obecną Facebook – notuje on większą ilość wyświetleń niż Google, największa wyszukiwarka na świecie. Marketing w social media jest idealnym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i promotorów marki, jednak,żeby być w tym skutecznym, trzeba wiedzieć, jak to robić.
W imieniu organizatorów zapraszamy na szkolenie:
Social Media – jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie facebook.com?
Bardzo ważna jest dla nas satysfakcja Uczestników z udziału w szkoleniu, dlatego już w formularzu rejestracyjnym macie Państwo możliwość zadania pytań Prowadzącemu. Pozwoli to nam bardziej ukierunkować się na potrzeby Uczestników, a Państwo macie pewność, że uzyskacie odpowiedź, na interesujące Was zagadnienia – informują organizatorzy.
Czas i miejsce szkolenia: Warszawa, 24-25 marca 2011
Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu zaznajomić uczestników z serwisami społecznościowymi, pokazać korzyści wynikające z prowadzenia działań marketingowych, a także pokazać zagrożenia wynikające z takich aktywności. Głównym elementem szkolenia, będzie platforma Facebook i przedstawienie całej gamy narzędzi, dzięki którym użytkownicy będą mogli w przyszłości samodzielnie planować kampanie, prowadzić fan page’e, a także analizować statystyki.
Korzyści:
- Poznanie historii social media w Polsce.
- Zdobycie potrzebnej wiedzy z zakresu teoretycznego social media.
- Poznanie możliwości FB, zdobycie wiedzy w zakresie strategii, prowadzenia Fan Page, prowadzenia działań reklamowych.
- Poznanie regulaminu FB jak również możliwych problemów, na jakie może natrafić marketer prowadząc nieregulaminowe działania na FB.
Adresaci:
- marketerzy,
- brandmanagerowie,
- właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
- osoby prowadzące fan page dla swoich Klientów.
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media i FB oraz powinni znać podstawy prowadzenia kampanii w internecie.
Zagadnienia:
- Początki social media w Polsce
- Rozwój blogów i forów
- Grono, Nasza-klasa, Fotka – pierwsze portale społecznościowe
- Kampanie na polskim SM (pokazanie case study kampanii realizowanych m.in. w ARBO. Ups and Downs polskiego sektora SM)
- Poznanie narzędzi oraz historii Facebooka
- Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebook media dla marki (od briefu do realizacji)
- Poznanie korzyści płynących z działań na tej platformie
- Zagrożenia związane z działalnością na FB oraz social media
- Podstawy prowadzenia działań na FB
Cena: 1 600 zł. Uwaga! przy zgłoszeniu do 14 marca cena szkolenia: 1 200 zł. Do cen należy doliczyć 23 proc. VAT. Organizatorzy dają możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.
Więcej informacji pod tym adresem.
Kontakt:
Agnieszka Rawska
tel. 22/ 498 03 48
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. [email protected]
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.