Software Mind S.A. – producent rozwiązań informatycznych dla biznesu planuje w III/IV kwartale 2008 roku debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wejście na parkiet ma służyć pozyskaniu kapitału w celu zwiększenia komplementarności produktów, rozszerzeniu kanałów sprzedaży za granicą oraz rozwoju technologii semantycznych. Software Mind S.A. jest globalnie działającą firmą typu software house, której akcje notowane będą na GPW.
Debiut na GPW umożliwi nam szybką realizację przyjętej strategii rozwoju ukierunkowanej na jeszcze silniejszą obecność spółki na rynkach zagranicznych oraz na dalszy rozwój innowacyjnych technologii semantycznych.” – powiedział Janusz Homa, President, CEO Software Mind.
Software Mind S.A. jest Spółką typu software house, produkuje i dostarcza rozwiązania software’owe na rynek globalny. Firma oferuje rozwiązania dla segmentu B2B w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i energetycznym. Software Mind S.A. odgrywa znaczącą rolę na światowym rynku technologii semantycznych, które mają zmienić oblicze nowoczesnej informatyki. Od momentu powstania w 1999 roku, strategia firmy zakłada skoncentrowanie sprzedaży na rynkach zagranicznych. Zespół managerów Software Mind S.A. posiada wiedzę i doświadczenie związane z budową, rozwojem i zarządzaniem dużymi przedsięwzięciami na rynku międzynarodowym.
Rynek i strategia:
Strategia firmy opiera się na rozwoju dwóch obszarów na rynku międzynarodowym i krajowym. Pierwszy z nich to obszar sprawdzonych rozwiązań branżowych, stanowiący silne zaplecze stabilnego rozwoju firmy oraz oferujący duży potencjał wzrostu na rynku międzynarodowym. Drugi obejmuje rozwiązania oparte na technologiach semantycznych, będący dużą szansą dla firmy na zdobycie znaczącego udziału w światowym rynku rozwiązań Web 3.0 i Web 4.0.
W ramach obszaru sprawdzonych rozwiązań branżowych Software Mind S.A. dostarcza średnim i dużym przedsiębiorstwom rozwiązania w zakresie: Customer Management, Business Intelligence (BI), Business Process Management (BPM), Enterprise Application Integration (EAI)/Service Oriented Architecture (SOA), Enterprise System Development.
Unikalną w skali świata wartością Spółki są rozwijane od trzech lat kompetencje i wiedza w zakresie technologii semantycznych. Bazując na swoim bogatym doświadczeniu, Software Mind S.A. z powodzeniem realizuje kolejne projekty dla klientów zagranicznych. W ramach tego obszaru Software Mind S.A. planuje dalszy rozwój w trzech kierunkach:
– Corporate Semantic Web – w ramach którego Spółka będzie świadczyć usługi oraz wytwarzać komponenty w zakresie integracji i analizy informacji przechowywanych w systemach korporacyjnych firm. Rozwiązania takie dadzą pełniejszy i automatyczny dostęp do wiedzy pracownikom korporacji.
– Aplikacje wertykalne – w ramach którego Spółka planuje tworzyć produkty branżowe dla finansów, medycyny i turystyki wykorzystujące zastosowanie analizy znaczeniowej. Produkty te umożliwią budowanie nowych jakościowo usług dla konsumentów.
– Collective Inteligence – w ramach którego Spółka planuje budowę rozwiązań wykorzystujących wiele rozproszonych źródeł danych, których przetwarzanie, analiza i wnioskowanie odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Przykładem rozwiązań tego typu są systemy wsparcia zarządzania sytuacjami kryzysowymi.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.