Kreator serwisów WEB 2.0 serwis Spaces.pl rozpoczął działalność we wrześniu ubiegłego roku, pomysłodawcy musieli jednak zawiesić projekt. Nowy inwestor postanowił zakupić istniejącą część serwisu. Rozwój nowych modułów i funkcjonalności, osiągnięcie rentowności do końca 2009 oraz konkursy dla użytkowników – to plany na najbliższe miesiące.
„ Pierwszy start serwisu nie powiódł się z powodów organizacyjnych, obecnie wystartujemy z tym co aktualnie posiadamy i będziemy stopniowo dodawać nowe funkcjonalności zgodnie z bieżącymi uwagami i życzeniami użytkowników” – mówi Marcin Krawczyk obecny właściciel spaces.pl
W ciągu najbliższych miesięcy spaces.pl chce skoncentrować swoje działania na optymalizacji aktualnej wersji serwisu i badaniu potrzeb użytkowników pod kątem przyszłych modyfikacji i rozbudowy projektu. Obecna wersja umożliwia :
• rejestrację w serwisie i założenie własnego profilu
• zakładanie własnych serwisów społecznościowych pod wybranymi domenami nazwa.spaces.pl
• dołączanie swojego profilu do wszystkich serwisów tworzonych w obrębie spaces.pl
Każdy serwis społecznościowy z kolei składać się może z : profili użytkowników, newsów dotyczących działalności serwisu, modułu wymiany ciekawych linków, modułu galerii fotek, oraz modułu for dyskusyjnych.
„Co prawda straciliśmy już element zaskoczenia i w Internecie funkcjonują od kilku miesięcy podobne przedsięwzięcia, ale sądzę że dla wszystkich wystarczy miejsca, w dodatku działające w Polsce kreatory serwisów społecznościowych to całkiem nowe przedsięwzięcia więc rywalizacja o podział rynku dopiero się zacznie ” – dodaje Krawczyk.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.