Firma badawcza Marshal przeprowadziła ankietę, z której wynika, że 29% użytkowników sieci kupiło przez WWW jakiś produkt wykorzystując informacje zawarte w niepożądanych wiadomościach mailowych.
Na pierwszy rzut oka wartość ta jest bardzo zawyżona. Ale ReadWriteWeb przypomina: podobne badanie Forrestera w 2004 ustaliło, że 20% ludzi kupuje u spamerów. Biorąc pod uwagę, że od tego czasu liczba internautów i niechcianych maili się zwiększyła, wyniki badań Marshala mogą być bliskie prawdzie.
Według firmy dziennie na świecie wysyła się 150 miliardów spamowych wiadomości. 90-95% wszystkich maili to niepożądane reklamy. Bradley Anstis z Marshala powiedział: Dominuje opinia, że ludzie nie kupują od spamerów. Wszystko jednak zależy od typu produktu. Pirackie płyty, podrabiana odzież, tanie leki, pornografia – ten towar zawsze znajdzie nabywców.
Wygląda więc na to, że ludzie potrzebują spamu jako źródła informacji o nielegalnych produktach. Tym samym niechciane wiadomości stają się jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych kanałów e-sprzedaży na świecie – zakładając, że badanie Marshala, przeprowadzone na zaledwie 600-osobowej grupie, jest miarodajne.
Źródło: ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.