Grupa kanałów Filmbox, należących do SPI International Polska, nawiązała współpracę z agencją e-marketingową BrainJuice Group. Celem działań była promocja w Internecie wszystkich kanałów z grupy Filmbox oraz filmu „Coco Chanel” emitowanego na Filmbox Extra.
Grupa BrainJuice odpowiedzialna była za zrealizowanie kampanii PPC. W trakcie sześciu dni wygenerowano 6,6 mln wyświetleń kreacji video, które przełożyły się na 11,7 tys. kliknięć Internautów. Działania PPC były wówczas głównym źródłem ruchu na serwisie filmboxextra.pl, odpowiadając za 66,90 proc. ruchu na witrynie.
Kampania zrealizowana we współpracy z BrainJuice Group była próbą poszerzenia dotarcia naszych kanałów do nowych potencjalnych widzów. Działania przyniosły oczekiwane rezultaty, liczymy zatem, że współpraca z agencją będzie kontynuowana. – powiedziała Katarzyna Socha, Marketing Manager w SPI International Polska.
Sukces pierwszej kampanii zaowocował rozmowami firm o kontynuacji współpracy oraz poszerzeniu jej zakresu o inne elementy e-marketingowe.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.