CRM: Splio wchodzi do Polski

Opublikowano: 9 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Splio po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, wchodzi do Polski. Czym chce przekonać klientów?

SplioFirma powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Firma zapewnia również pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę  i mierzenie efektywności działań.

Splio oferuje klientom dwa produkty: EmailForge4 (platformę do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media, dostępną w ośmiu językach) oraz Engage (platformę social CRM, umożliwiającą analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail).

Firma zatrudnia ponad 70 pracowników w sześciu krajach. Kolejnym rynkiem, na którym będzie działać jest Polska.

Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju. Przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.

Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Dawid ZarazińskiCRM: Splio wchodzi do Polski

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.