Dziennik Zachodni i Trybuna Śląska – dwa największe dzienniki na Śląsku – udostępniły swoim czytelnikom relacje sportowe oraz udział w konkursach przez SMS. Dodatkowo odbiorcy mają do dyspozycji szeroki zakres usług SMSowych, w tym cieszące się niezmienną popularnością loga i dzwonki. Obsługą obu tytułów w tym zakresie zajmie się firma One-2-One, która wcześniej współpracowała z Dziennikiem Zachodnim.
„Wykorzystywanie SMSów w prasie codziennej jest w obecnych czasach wymogiem rynku” – stwierdził Zenon Nowak – dyrektor marketingu Dziennika Zachodniego i Trybuny Śląskiej. „Uznaliśmy, że złożone potrzeby Czytelników mogą być najlepiej zaspokojone przez kompleksowe rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na wybór jednego dostawcy tego typu usług dla naszych tytułów”.
One-2-One dostarczał dotąd swoje serwisy Dziennikowi Zachodniemu. Obecnie dział marketingu koordynujący działania wydawnictw „Polskapresse” Sp. z o.o. i Górnośląskiego Towarzystwa Prasowego Sp. z o.o., zdecydował się ostatecznie na wybór systemu Prasa.SuperSMS firmy One-2-One również dla Trybuny Śląskiej i Gazety Opolskiej.
Zgodnie z zawartą umową, firma One-2-One jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę SMSową wymienionych trzech tytułów prasy śląskiej. Współpraca z obydwoma wydawcami obejmować będzie pełen zakres serwisów, w tym kolekcje logo i dzwonków, konkursy i gry, a także relacje sportowe przez SMS, jednak konkretne usługi będą ściśle dostosowane do polityki redakcyjnej obu gazet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.