David Katz, były menedżer Yahoo!, uruchomił nowy newsowy serwis społecznościowy dla fanów sportu. Nazywa się SportsFanLive – napisał TechCrunch.
SportsFanLive różni się od typowych witryn sportowych, takich jak ESPN, Yahoo! Sports czy Sports Illustrated. Zamiast koncentrować się na najważniejszych wydarzeniach (olimpiada, mistrzostwa, rekordy, najpopularniejsze ligi i drużyny) zajmuje się przede wszystkim samymi fanami, ich przeżyciami czy pasjami.
Internauci mogą decydować o tym, które newsy trafiają na stronę główną serwisu. SportsFanLive jest więc bardzo podobny takich projektów jak Netvibes czy Digg. Do tego dochodzi personalizacja – każdy użytkownik może podać aplikacji swoje zainteresowania, a ta stworzy dla niego własną, niepowtarzalną stronę startową.
Userom udostępniono kanał RSS dla najpopularniejszych newsów, drugi obejmujący tylko śledzone przez daną osobę drużyny czy dyscypliny, trzeci monitorujący sportową aktywność znajomych (to rozwiązanie zaczerpnięto z Facebooka) oraz czwarty informujący o relacjach na telebimach w klubach zlokalizowanych niedaleko miejsca zamieszkania internauty.
Firma, która zarządza SportsFanLivem nazywa się Sports Media Ventures. Jej siedziba znajduje się w Los Angeles. Najważniejsi rywale to Citizen Sports, Screaming Sports i SportsTwit.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.