Grupa Sport24.pl, która należy do Platformy Mediowej Point Group, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączyła do reklamowej sieci tematycznej SPORTonline.
Grupę Sport24.pl tworzą dwa serwisy internetowe: Sport24.pl oraz Pilka24.pl. Obydwie witryny wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group. Ich miesięczny zasięg to 165 tys. real users i 6 milionów odsłon (dane Megpanel, 08.2009). W ramach współpracy z Cormedia serwisy te wejdą do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline.
Sport24.pl to unikalny na naszym rynku internetowym serwis tworzony przez kibiców. Redakcję Sport24.pl tworzy ponad 120 osób, kibiców i pasjonatów sportu. To oni każdego dnia przygotowują nowe materiały i informacje z obszaru wielu różnych dyscyplin sportowych. Serwis jako jeden z pierwszych polskich serwisów wprowadził technologię „drag and drop” umożliwiającą daleko idącą personalizację witryny przez użytkownika. Sport24.pl posiada Radę Patronacką w skład której wchodzą znani reprezentanci polskiego sportu, między innymi: Mariusz Czerkawski, Wojtek Brzozowski czy Wojciech Fibak.
Drugim serwisem Grupy Sport24.pl jest skierowany do fanów piłki nożnej serwis Pilka24.pl. Podobnie jak Sport24.pl witryna pod kątem treści budowana jest głównie przez użytkowników. Tym co wyróżnia witrynę spośród innych serwisów o tej tematyce jest jej charakter i sposób spojrzenia na „polską piłkę” jak na produkt medialny, marketingowy, wizerunkowy, PR-owy i biznesowy.
„Grupa24.pl to silny gracz w swoje kategorii za którym stoi PMPG. Cieszę się z rozpoczęcia współpracy między nami. Obydwa nowe serwisy będą bardzo istotnym wzmocnieniem dla naszego sportowego portfolio.” – dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.