Spoters 2009: kampania społeczna Grey najlepsza

Opublikowano: 4 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Kampania „Skazani”, stworzona przez Grey Warszawa na rzecz Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, zdobyła największą ilość głosów w internetowym plebiscycie „Spoters 2009”.

„Skazani” są przykładem działań ATL, realizowanych przez Grey dla wsparcia misji TOZ. Głównym celem tej kampanii było zwrócenie uwagi na problem bezbronności zwierząt wobec przemocy ze strony ludzi. Również inne kampanie Grey na rzecz TOZ, takie jak „Samobójcy”, „Prośba”, „Nie porzucaj” czy „Daj mi głos”  wywołały bardzo mocne poruszenie w mediach i były wysoko oceniane w polskich konkursach reklamy.

Internauci to bardzo wymagające, ale jednocześnie obiektywne jury. Ich głosy oddane na kampanię „Skazani” potwierdzają sukces i efektywność naszej wieloletniej, konsekwentnej współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami. – mówi Roksana Odyjas, Account Director Grey Warszawa.

Nagrodę „Spoters” dla Grey przyznano w kategorii „Ważna Sprawa”, w ramach której oceniane są najpopularniejsze kampanie społeczne.  „Spoters” to inicjatywa At Media i MTV Networks Polska, która pozwala użytkownikom Internetu głosować na najlepsze ich zdaniem reklamy telewizyjne.

Hanna LaskowskaSpoters 2009: kampania społeczna Grey najlepsza

Podziel się!

O autorze

hania