Serwis poradnikowy Spryciarze.pl nawiązał współpracę z Evolution Media Net w zakresie wyłącznej obsługi powierzchni reklamowej. Umowa wchodzi w życie z początkiem września.
Spryciarze.pl to doskonały przykład na to, że dobry pomysł to co najmniej połowa sukcesu. Oryginalny i bardzo dobrze zrealizowany pomysł, rosnąca liczba użytkowników, a do tego 4 miliony odtworzeń reklamy wideo w modelu pre roll – to największe atuty serwisu dla sieci Evolution Media Net – powiedział Karol Kowalski z Evolution Media Net.
Serwis odwiedzany jest przez ponad 900 tys. użytkowników i obecnie w bazie znajdują się ponad 22 tys. filmów z poradami z różnych dziedzin.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.