Sprzedajemy.pl wraz z Dziennik.pl stworzyły sekcję z ogłoszeniami lokalnymi.
Sprzedajemy.pl zadebiutowało na rynku ponad rok temu prezentując platformę ogłoszeniową bazującą na sprzedaży produktów swoim znajomym z Facebooka. Twórcy podkreślali wtedy, że taka forma sprzedaży znacznie zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Współpraca z Grupą Infor to dla nas kolejny etap w rozwoju naszego serwisu. Sprzedajemy.pl zyskało nowe możliwości dotarcia do nowej, atrakcyjnej grupy docelowej. Internauci odwiedzający Dziennik.pl mogą natomiast szybko i łatwo pozbyć się nieużywanych już rzeczy – mówi Alicja Turek, specjalista ds. komunikacji ze Sprzedajemy.pl.
Dzięki Sprzedajemy.pl właścicieli zmieniły produkty, których wartość przekroczyła 14 mld złotych, były to głównie samochody, nieruchomości i odzież. W ciągu miesiąca serwis odwiedza ponad milion użytkowników.
Serwis jest dostępny pod adresem sprzedajemy.dziennik.pl.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!