Sprzedajemy.pl, platforma handlowa dla osób prywatnych, tworzy własne biuro sprzedaży reklam. Biurem pokieruje Bernadeta Wyglądała.
Korzystanie z naszego serwisu jest całkowicie darmowe i intuicyjne. Między innymi dlatego przyciąga coraz więcej użytkowników – nasze statystyki stale rosną, generujemy coraz większy ruch. To duża szansa dla reklamodawców, by dotrzeć ze swoim przekazem do nowej grupy klientów. Poza tym firmy z różnych branż, z którymi do tej pory współpracowaliśmy w tym zakresie, były zadowolone z efektów. To był dla nas impuls do stworzenia własnego działu sprzedaży skupiającego specjalistów, którzy dla każdego klienta dobiorą najlepszą ofertę reklamową. Proces rekrutacji do działu trwa, w naszym zespole jest już Bernadeta Wyglądała, Dyrektor Biura Reklamy, która wcześniej pracowała dla Grupy RMF – powiedziała Magdalena Grześlak, Trade Marketing Manager ze Sprzedajemy.pl
Obecnie Sprzedajemy.pl miesięcznie notuje ponad 2 mln odwiedzin miesięcznie przy 12 mln odsłonach, na sprzedajemy.pl wystawionych jest prawie 600 tys. przedmiotów. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.