Start nowej sieci reklamowej

Opublikowano: 22 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W dniu 20 stycznia, zgodnie z planem zakończono prace nad budową sieci reklamowej ESCAR.net escar.net. Sieć zrzesza strony internetowe, tworzone przez pasjonatów.

„Nasze wydawnictwo dzięki swojemu charakterowi, posiada już duże doświadczenie w sprowadzaniu reklamodawców, rozwijając nasz serwis www.escapemag.pl często były sytuacje, kiedy mięliśmy więcej reklamodawców, niż odsłon bannera do sprzedania. Powoli zaczynaliśmy, rozszerzać możliwości naszego serwisu, jednak nadal posiadaliśmy za dużo reklamodawców. To właśnie stąd pomysł na powstanie Sieci Reklamowej ESCAR.”- podkreśla Kamil Cebulski, właściciel.

Oferta reklamowa sieci jest skierowana do średnich i dużych firm. Strony Internetowe charakteryzują się, że nie są tworzone przez wielkie firmy designowe, tylko przez młodych pasjonatów, którzy wkładają wiele serca w to co robią, dzięki temu przywiązanie odwiedzających do ich serwisu jest o wiele większe niż w przypadku chociażby portali internetowych. Dzięki temu po pierwsze cena reklamy w naszej sieci jest bardzo konkurencyjna, a po drugie jej skuteczność jest bardzo wysoka.

Właścicielem sieci ESCAR.net jest firma ESCAPE Magazine, znana do tej pory z wydawania magazynów (ezin) oraz książek (ebook) w formie elektronicznej.

http://www.escar.net

Sylwester KozakStart nowej sieci reklamowej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.