W dniu 20 stycznia, zgodnie z planem zakończono prace nad budową sieci reklamowej ESCAR.net escar.net. Sieć zrzesza strony internetowe, tworzone przez pasjonatów.
„Nasze wydawnictwo dzięki swojemu charakterowi, posiada już duże doświadczenie w sprowadzaniu reklamodawców, rozwijając nasz serwis www.escapemag.pl często były sytuacje, kiedy mięliśmy więcej reklamodawców, niż odsłon bannera do sprzedania. Powoli zaczynaliśmy, rozszerzać możliwości naszego serwisu, jednak nadal posiadaliśmy za dużo reklamodawców. To właśnie stąd pomysł na powstanie Sieci Reklamowej ESCAR.”- podkreśla Kamil Cebulski, właściciel.
Oferta reklamowa sieci jest skierowana do średnich i dużych firm. Strony Internetowe charakteryzują się, że nie są tworzone przez wielkie firmy designowe, tylko przez młodych pasjonatów, którzy wkładają wiele serca w to co robią, dzięki temu przywiązanie odwiedzających do ich serwisu jest o wiele większe niż w przypadku chociażby portali internetowych. Dzięki temu po pierwsze cena reklamy w naszej sieci jest bardzo konkurencyjna, a po drugie jej skuteczność jest bardzo wysoka.
Właścicielem sieci ESCAR.net jest firma ESCAPE Magazine, znana do tej pory z wydawania magazynów (ezin) oraz książek (ebook) w formie elektronicznej.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.