14 grudnia wystartował nowy serwis, dzięki któremu monitorowanie mediów społecznościowych ma być o wiele efektywniejsze. BrandoMetr.pl pozwala wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w sieci.
Oprócz mikroblogów (Twitter, Blip, Pinger i Flaker), BrandoMetr swoim zasięgiem aktualnie obejmuje prawie 600 tysięcy blogów (w tym z platform: bloog.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.interia.pl), serwisy społecznościowe (m.in. Youtube.com, Grono.pl), 22814 najważniejszych polskich forów internetowych a także polskie grupy dyskusyjne. Twórcy BrandoMetru zapewniają, że ten zasięg każdego dnia będzie się zwiększał.
W praktyce BrandoMetr ma udzielać użytkownikom szybkiej odpowiedzi na pytania: kto, co, kiedy, w jakich okolicznościach i w jakich miejscach w polskim internecie, powiedział na temat danej marki.
Oprócz wyszukiwania wypowiedzi, BrandoMetr także je analizuje. Mierzy tzw. hotness, czyli określa istotność poszczególnych wypowiedzi, a wkrótce ma zostać wzbogacony o funkcjonalność badającą tzw. sentiment, dzięki której odnalezione wypowiedzi będą automatycznie dzielone na pozytywne i negatywne.
Pomysł na BrandoMetr powstał, ponieważ żadne z obecnych na rynku rozwiązań do monitorowania mediów nie spełniało oczekiwań marketerów. Obecność każdej firmy w social media powinna zaczynać się od słuchania tego, co o marce mówią konsumenci oraz zidentyfikowania miejsc, które sami wybrali, aby te dyskusje prowadzić. Tymczasem dostępne na polskim rynku narzędzia nie obejmują swoim zasięgiem nowoczesnych mediów. BrandoMetr jest pierwszym w Polsce serwisem, który monitoruje Twittera oraz polskie mikroblogi: Blip, Flaker i Pinger. Skupiliśmy się na najbardziej pożądanych funkcjonalnościach, umożliwiających otrzymywanie i przetwarzanie najważniejszych dla marek wyników w jak najkrótszym czasie. Dodatkowo opracowaliśmy zaawansowany algorytm pozwalający użytkownikowi dowiedzieć się, na ile „gorąca”- pilna i ważna jest konkretna wypowiedź znaleziona przez system. – mówi Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.pl.
BrandoMetr można darmowo testować przez dwutygodniowy okres próbny.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.