14 grudnia wystartował nowy serwis, dzięki któremu monitorowanie mediów społecznościowych ma być o wiele efektywniejsze. BrandoMetr.pl pozwala wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w sieci.
Oprócz mikroblogów (Twitter, Blip, Pinger i Flaker), BrandoMetr swoim zasięgiem aktualnie obejmuje prawie 600 tysięcy blogów (w tym z platform: bloog.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.interia.pl), serwisy społecznościowe (m.in. Youtube.com, Grono.pl), 22814 najważniejszych polskich forów internetowych a także polskie grupy dyskusyjne. Twórcy BrandoMetru zapewniają, że ten zasięg każdego dnia będzie się zwiększał.
W praktyce BrandoMetr ma udzielać użytkownikom szybkiej odpowiedzi na pytania: kto, co, kiedy, w jakich okolicznościach i w jakich miejscach w polskim internecie, powiedział na temat danej marki.
Oprócz wyszukiwania wypowiedzi, BrandoMetr także je analizuje. Mierzy tzw. hotness, czyli określa istotność poszczególnych wypowiedzi, a wkrótce ma zostać wzbogacony o funkcjonalność badającą tzw. sentiment, dzięki której odnalezione wypowiedzi będą automatycznie dzielone na pozytywne i negatywne.
Pomysł na BrandoMetr powstał, ponieważ żadne z obecnych na rynku rozwiązań do monitorowania mediów nie spełniało oczekiwań marketerów. Obecność każdej firmy w social media powinna zaczynać się od słuchania tego, co o marce mówią konsumenci oraz zidentyfikowania miejsc, które sami wybrali, aby te dyskusje prowadzić. Tymczasem dostępne na polskim rynku narzędzia nie obejmują swoim zasięgiem nowoczesnych mediów. BrandoMetr jest pierwszym w Polsce serwisem, który monitoruje Twittera oraz polskie mikroblogi: Blip, Flaker i Pinger. Skupiliśmy się na najbardziej pożądanych funkcjonalnościach, umożliwiających otrzymywanie i przetwarzanie najważniejszych dla marek wyników w jak najkrótszym czasie. Dodatkowo opracowaliśmy zaawansowany algorytm pozwalający użytkownikowi dowiedzieć się, na ile „gorąca”- pilna i ważna jest konkretna wypowiedź znaleziona przez system. – mówi Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.pl.
BrandoMetr można darmowo testować przez dwutygodniowy okres próbny.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!