Startuje K2 media – nowa agencja mediowa

Opublikowano: 8 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z początkiem kwietnia rozpoczęła swoją działalność agencja K2 Media, która zastąpi firmę ACR. Agencję poprowadzą Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

K2 Media świadczy kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych, od planowania strategii obecności online we wszystkich kanałach cyfrowych, poprzez optymalizację działań pro-sprzedażowych. Zespół agencji to 45 specjalistów.

K2_Bold_RGBW czasach, w których zaciera się granica między medium, a kreacją. Internet jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Google stał się częścią złożonego ekosystemu doświadczeń online, a Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, lecz ważny element działań e-commerce. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych. Dzięki podejmowanym działaniom chcemy stać się firmą pożądaną przez klientów, szanowaną za inteligencję, pasję i skuteczność – powiedział Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2.

Nowa marka ma podkreślać nasze ambicje, by agencja mediowa K2 Media miała docelowo tak silną pozycję na rynku, jak agencja K2. Wierzę, że szybki rozwój naszej oferty, wzmocnienia kadrowe, a przede wszystkim silny zespół zarządzający w osobie Marcina Siekierskiego, wspieranego doświadczeniem Rafała Ciszewskiego zapewnią nam sukces – dodał Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2.

marcin_rafal

Rafał Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu 2012 roku, po 12 latach pracy w agencji Starcom, jednym z największych domów mediowych w Polsce, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Rozwoju. Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od 6 lat. Początkowo odpowiedzialny był za SEM w ACR, potem rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, następnie zarządzał działaniami ACR.

Sylwester KozakStartuje K2 media – nowa agencja mediowa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.