W lutym rusza kampania reklamowa Filmwebu, przygotowana przez Artegence, której kluczowym elementem jest zaskakująca i przewrotna etiuda filmowa.
Kampania ma za zadanie wesprzeć komunikację internetowej marki Filmweb dzięki kanałom off-linowym. Film, wokół którego koncentrują się działania promocyjne, został wyprodukowany przez Moustache Studio we współpracy z Artegence.
Dostępny będzie na nośnikach DVD, w kinach oraz w Internecie. Miłośnicy Filmwebu będą też mogli pobrać dzwonki na komórki z fragmentami jego ścieżki dźwiękowej.
Film, którego prapremiera odbyła się w czasie XXII Warszawskiego Festiwalu Filmowego w październiku ubiegłego roku, otworzył cykl prezentacji festiwalowych.
Wideo jest dostępne m.in. pod adresem:
www.leb.pelen.filmow.filmweb.pl/News?id=33498
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!