Dziś wystartował nowy polski serwis mGenerator.pl, dzięki któremu samodzielnie będziemy mogli stworzyć mobilną stronę, sklep czy aplikację na smartfona. Inwestorem przedsięwzięcia został fundusz MCI.
mGenerator ma być platformą łatwą w obsłudze, dzięki której będziemy w stanie zbudować sklepy czy nawet aplikację mobilne bez konieczności zatrudniania programistów. Wysoka automatyzacja procesów powoduje, że własne rozwiązania będzie można uruchomić nawet w ciągu pół godziny. Kreator, najważniejszy element aplikacji, korzysta z tzw. widgetów co znacznie ułatwia korzystanie z platformy. Użytkownicy mają możliwość skorzystania również z usług geolokalizacji, powiadomień typu „push” czy skanera kodów QR
Wierzymy, że przy dużym popycie na szybkie i efektywne kosztowo wejście na rynek mobilny, mGenerator może stać się najistotniejszym graczem, przyciągającym tysiące małych i średnich firm. Zaawansowana technologia mGenerator, połączona z prostotą interfejsu, jest doskonałym narzędziem do zdobywania klientów operujących na smartfonach lub tabletach – powiedział Tomasz Danis, zarządzający funduszem Internet Ventures.FIZ, należącym do MCI Management S.A.
Aplikacja działa w modelu abonamentowym, podstawowy pakiet kosztuje 49 zł miesięcznie powiększone o 5 proc. prowizji w przypadku zakupów mobilnych.
Twórcy platformy oceniają, że rynek mobilny do 2015 roku może osiągnąć poziom 2,5 mld zł. Nową platformą pokieruje Piotr Krawiec, wcześniej związany m.in. z Onet i Money.pl.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.