12 czerwca wystartuje serwis ElitaReklamy.pl. Prace nad portalem trwały ponad rok – jego twórcy chcą, by proponowane przez nich rozwiązania były jak najlepiej dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań firm z branży reklamowej. Patronat nad premierą objęły: OOH magazine, Portal Komunikacji Marketingowej Newsline.pl, serwis e-biznes.pl oraz Portal Polskiej Reklamy Wizualnej SIGNS.
ElitaReklamy.pl ma być nową płaszczyzną współpracy pomiędzy dostawcą, agencją i klientem zamawiającym. Oficjalna premiera portalu zaplanowana jest na 12 czerwca. Jednak już przed premierą w portalu rejestrują się agencje reklamowe oraz ich klienci.
Oddzielną grupę użytkowników tworzyć mają dostawcy i producenci obsługujący agencje – ElitaReklamy.pl ma dostarczać im narzędzi, dzięki którym będą mogli udostępniać swoje materiały, katalogi oraz cenniki bezpośrednio agencjom reklamowym. Takie rozwiązanie ma przede wszystkim ułatwić firmom współpracę oraz szybki dostęp do informacji.
12 czerwca portal zostanie udostępniony internautom – większość narzędzi i funkcji będzie można przetestować już w dniu premiery.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.