Startup Safary w Berlinie już we wrześniu

Opublikowano: 22 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: , ,

Już 6 września kilkadziesiąt berlińskich startupów i firm IT otworzy swoje drzwi w ramach Startup Safary Berlin. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję odwiedzić firmy, spotkać się z ich założycielami oraz poznać startupowców z całej Europy.

startup safaryTego dnia w całym mieście odbędzie się dla startupów wiele spotkań, warsztatów i wycieczek biurowych. Wśród ponad 60 firm, które otworzą swoje biura dla uczestników wydarzeń są m.in. Google, Delivery Hero, Hub:Raum, 6wunderkinder, Point Nine Capital, Dawanda czy 9flats.com. Partnerami imprezy są Fundacja Netcamp, SkyGate i akcelerator Chance.

Celem wydarzenia jest otwarcie i promocja sceny startupowej, pokazanie jak wygląda praca przy projektach internetowych. Chcemy też zintegrować polsko-niemiecką społeczność technologiczną – przekonuje Maciej Jankowski z Fundacji Rozwoju Branży Internetowej „Netcamp”, szczeciński ambasador projektu.

Do końca sierpnia bilety kosztują tylko 10 euro i pozwalają na udział w maks. pięciu wydarzeniach. W dniu imprezy uczestnicy odwiedzą biura berlińskich startupów, gdzie odbędą się poszczególne wydarzenia. Więcej informacji i rejestracja na stronie www.startupsafary.com.

Pełny program Startup Safary Berlin zostanie ogłoszony 26 sierpnia. Wtedy zarejestrowani uczestnicy będą mogli zapisać się na interesujące ich wydarzenia i stworzyć swój własny plan dzięki aplikacji mobilnej. Organizatorzy przygotowali też klika ścieżek tematycznych do wyboru. Do Berlina wybierają się grupy startupowców z m.in. Londynu, Paryża, Warszawy, Poznania, Gdańska i Szczecina.

Dawid ZarazińskiStartup Safary w Berlinie już we wrześniu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.