Już 6 września kilkadziesiąt berlińskich startupów i firm IT otworzy swoje drzwi w ramach Startup Safary Berlin. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję odwiedzić firmy, spotkać się z ich założycielami oraz poznać startupowców z całej Europy.
Tego dnia w całym mieście odbędzie się dla startupów wiele spotkań, warsztatów i wycieczek biurowych. Wśród ponad 60 firm, które otworzą swoje biura dla uczestników wydarzeń są m.in. Google, Delivery Hero, Hub:Raum, 6wunderkinder, Point Nine Capital, Dawanda czy 9flats.com. Partnerami imprezy są Fundacja Netcamp, SkyGate i akcelerator Chance.
Celem wydarzenia jest otwarcie i promocja sceny startupowej, pokazanie jak wygląda praca przy projektach internetowych. Chcemy też zintegrować polsko-niemiecką społeczność technologiczną – przekonuje Maciej Jankowski z Fundacji Rozwoju Branży Internetowej „Netcamp”, szczeciński ambasador projektu.
Do końca sierpnia bilety kosztują tylko 10 euro i pozwalają na udział w maks. pięciu wydarzeniach. W dniu imprezy uczestnicy odwiedzą biura berlińskich startupów, gdzie odbędą się poszczególne wydarzenia. Więcej informacji i rejestracja na stronie www.startupsafary.com.
Pełny program Startup Safary Berlin zostanie ogłoszony 26 sierpnia. Wtedy zarejestrowani uczestnicy będą mogli zapisać się na interesujące ich wydarzenia i stworzyć swój własny plan dzięki aplikacji mobilnej. Organizatorzy przygotowali też klika ścieżek tematycznych do wyboru. Do Berlina wybierają się grupy startupowców z m.in. Londynu, Paryża, Warszawy, Poznania, Gdańska i Szczecina.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.