W te wakacje Rafał Agnieszczak po raz kolejny zorganizował Startup School – szkołę biznesu internetowego. W ciągu kilku pierwszych dni powstały zespoły, które rozpoczęły planowanie zadań dotyczących realizowanych projektów.
Pierwszy tydzień obfitował w spotkania na temat projektów, które uczestnicy chcieliby wykonać. Powstało 8 zespołów, które będą realizować 9 projektów. Przygotowane przez Pawła Tkaczyka (agencja reklamowa Midea) szkolenie dotyczące budowania marki startupu otworzyło serię warsztatów, które będą odbywać się cyklicznie przez najbliższe miesiące. W tym roku na uczestników Startup School czekają jeszcze szkolenia przeprowadzone przez specjalistów od usability, SEO, marketingu szeptanego, kampanii w serwisach społecznościowych, kontaktu z inwestorami oraz wystąpień publicznych.
W odróżnieniu od poprzedniej edycji tegoroczna formuła Startup School jest otwarta – od początku wiadomo, jakie projekty będą realizowane, a zespoły na bieżąco będą starały dzielić się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i pomysłami. Stąd też pracę każdego zespołu będzie można śledzić na Facebooku na dedykowanej projektowi stronie.
Podczas tegorocznej edycji realizowane będą między innymi:
Apps – serwis umożliwiający szybką i bezproblemową instalację oraz aktualizację wszystkich programów na komputerze użytkownika przygotowywany przez Mateusza Grzywę i Konrada Szczygła.
Pyk Pyk – platforma umożliwiająca łatwe i bezpieczne przesyłanie pieniędzy realizowana przez Szymona Sartnota i Radka Kucię.
All in Weekend – międzynarodowy projekt przeznaczony dla miłośników podróży, którego pomysłodawczynią jest Magda Kraszpulska.
Krótkie opisy wszystkich zespołów można znaleźć na stronie: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.