Statystyki stat.pl dla klientów home.pl

Opublikowano: 23 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, oferuje swoim Klientom wykorzystanie profesjonalnych statystyk stat.pl analizujących ruch w serwisach internetowych.

Od 15 września użytkownicy usług Business Server i Business Server PRO, na mocy umowy partnerskiej, zyskali bezpłatny dostęp do innowacyjnego systemu monitorującego ruch w serwisach internetowych dostarczonego przez firmę stat.pl – statHosting.

Statystyki stat.pl dostarczają m.in. informacje o oglądalności witryn internetowych, użytkownikach i ich wizytach a także zaawansowane dane dotyczące geolokalizacji. Użytkownicy usług home.pl zyskali nowe narzędzie, które w znaczny sposób ułatwia analizę zachowań internautów i dostosowanie witryny do ich potrzeb. Dane statystyczne prezentowane są w atrakcyjnej graficznej formie.

– Nasze wspólna oferta statystyk ma na celu pomóc Klientom, zrozumieć swoje witryny jak i oczekiwania odwiedzających je internautów. Jesteśmy pewni, że odpowiednio wykorzystana wiedza o użytkownikach i ich zachowaniu na serwisie, dostarczona przez nasze statystyki przyczyni się do rozwoju witryn Klientów home.pl” – tłumaczy Jarosław Kownacki, stat.pl

Użytkownicy usług Business Server i Business Server PRO mają możliwość rozszerzenia bezpłatnych statystyk statHosting o nowe funkcje przechodząc do wyższych wersji: statOptimum i statBiznes. Usługi te skierowane są do Klientów poszukujących szczegółowych danych o oglądalności poszczególnych elementów witryny, a także dla tych, którzy chcą sprawdzić skuteczność prowadzonych działań promocyjnych w Internecie.

Wykorzystana przez stat.pl technologia badania gemiusTraffic firmy Gemius SA, daje gwarancję, że prezentowane dane są pewne i porównywalne ze standardem badań na polskim rynku internetowym.

http://www.home.pl

http://www.stat.pl

Sylwester KozakStatystyki stat.pl dla klientów home.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.