Firma Stereo.pl S.A. poinformowała, iż w noc sylwestrową, 31 grudnia, stała się pełnoprawnym właścicielem sklepu Pstryk.pl.
To druga taka inwestycja spółki APR Project DVD w tym roku, po mającym miejsce w marcu przejęciu spółki zajmującej się pośrednictwem w obrocie licencjami filmowymi na różnych polach eksploatacji.
„Wyzwania rynku handlu internetowego, wymagają od nas konkurowania z dynamicznie rozwijającymi się polskimi spółkami, dlatego postanowiliśmy zrobić istotny krok w historii firmy Stereo.pl, którym jest przejęcie i inwestycja w Pstryk.pl” – Powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl. „Negocjacje zakończyły się sukcesem i obie strony mają nadzieję, że wspólne działania pozwolą na dynamiczny rozwój działalności podmiotów.”
W ciągu kilkuletniej historii firma Stereo.pl zdobywała wiedzę i doświadczenie w handlu internetowym, zwiększała sprzedaż i usprawniała swój marketing. Dowodem na dobrze wykonaną pracę jest fakt, że firma dynamicznie rosła, tworzyła nowe miejsca pracy i modernizowała witrynę. Obecnie Stereo.pl znajduje się w czołówce polskiego rynku sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki i inne produkty kultury.
W minionych latach obroty Stereo.pl systematycznie rosły i wyniosły 2,6 mln zł w 2005 roku, 8 mln zł w 2006 roku a przewidywany obrót w roku 2007 zamknie się w kwocie 20 mln zł.
Sklep Pstryk.pl, jest m.in. dystrybutorem pełnej gamy produktów firmy Leica. Zmieniając właściciela stawia na rozwój i inwestycje. Pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A., również wzbogacając w zakresie fotografii ofertę Stereo.pl.
Dotychczasowym właścicielem i operatorem podczas długoletniej działalności, Pstryk.pl była spółka MILLROY Rafał Łochowski i Krzysztof Łochowski. Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności i wzorcowy styl prowadzenia witryny, powierzy zarządzanie marką Rafałowi Łochowskiemu, na stanowisku Dyrektora Business Unit Foto. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy, którzy wypracowali obrót firmy w 2007 roku na poziomie 8 mln złotych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.