Firma Stereo.pl S.A. została nowym właścicielem serwisu biletowego Bileteria.pl. To już trzecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przejęcie – wcześniej w portfolio firmy Stereo.pl S.A. znalazły się spółki APR Project DVD (wydawca i dystrybutor oraz pośrednik w obrocie licencjami na filmy, muzykę i gry) oraz Pstryk.pl (sklep internetowy oferujący profesjonalny sprzęt i akcesoria fotograficzne).
„Specyfika rynku handlu internetowego wymaga od nas stałego konkurowania z innymi dynamicznie rozwijającymi się podmiotami. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. Muzyka, książki, filmy i gry oraz bilety na koncerty i spektakle teatralne – wszystko w ofercie jednej platformy internetowej – to nasza propozycja dla wymagających odbiorców dóbr kultury” – powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl S.A. „Bileteria.pl to nie tylko sprzedaż biletów, ale pełne wsparcie dla organizatorów imprez w zakresie biletowania, obsługi kas i kontroli wejść. Pierwszym sprawdzianem współpracy w ramach grupy był koncert Céline Dion, gdzie serwisy Stereo.pl i Bileteria.pl wspólnie sprzedawały bilety na to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie.”
Bileteria.pl pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A. Serwis, oprócz biletów do teatrów, filharmonii i opery, zamierza dystrybuować również bilety do kina, co będzie istotnym wyróżnikiem jego oferty. Już w tym momencie Bileteria rozszerza ofertę o bilety na koncerty, festiwale
i wydarzenia sportowe.
Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności, powierza zarządzanie serwisem twórcy Bileterii Marcinowi Adamiakowi na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Business Unit Bileteria.pl.
Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy, którzy przyczynili się do bardzo dobrej reputacji marki Bileteria.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.