Stereo.pl S.A. przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl

Opublikowano: 8 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma Stereo.pl S.A. została nowym właścicielem serwisu biletowego Bileteria.pl. To już trzecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przejęcie – wcześniej w portfolio firmy Stereo.pl S.A. znalazły się spółki APR Project DVD (wydawca i dystrybutor oraz pośrednik w obrocie licencjami na filmy, muzykę i gry) oraz Pstryk.pl (sklep internetowy oferujący profesjonalny sprzęt i akcesoria fotograficzne).
„Specyfika rynku handlu internetowego wymaga od nas stałego konkurowania z innymi dynamicznie rozwijającymi się podmiotami. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. Muzyka, książki, filmy i gry oraz bilety na koncerty i spektakle teatralne – wszystko w ofercie jednej platformy internetowej – to nasza propozycja dla wymagających odbiorców dóbr kultury” – powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl S.A. „Bileteria.pl to nie tylko sprzedaż biletów, ale pełne wsparcie dla organizatorów imprez w zakresie biletowania, obsługi kas i kontroli wejść. Pierwszym sprawdzianem współpracy w ramach grupy był koncert Céline Dion, gdzie serwisy Stereo.pl i Bileteria.pl wspólnie sprzedawały bilety na to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie.”

Bileteria.pl pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A. Serwis, oprócz biletów do teatrów, filharmonii i opery, zamierza dystrybuować również bilety do kina, co będzie istotnym wyróżnikiem jego oferty. Już w tym momencie Bileteria rozszerza ofertę o bilety na koncerty, festiwale
i wydarzenia sportowe.

Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności, powierza zarządzanie serwisem twórcy Bileterii Marcinowi Adamiakowi na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Business Unit Bileteria.pl.
Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy, którzy przyczynili się do bardzo dobrej reputacji marki Bileteria.pl.

Sylwester KozakStereo.pl S.A. przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.