Stopklatka.pl, najstarszy polski serwis o tematyce filmowej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwis Stopklatka.pl został założony w 1996 r. Na stronach Stopklatki można znaleźć blisko 30 tys. recenzji, bazę ponad 189 tys. ludzi świata filmu (aktorów, reżyserów itp.), 90 tys. artykułów, 17 tys. materiałów wideo (zwiastuny, relacje, materiały autorskie), ponad tysiąc wywiadów i rozmów oraz ponad pół miliona zdjęć. Miesięcznie portal odwiedza ponad 550 tys. internautów (Megapanel PBI/Gemius, 02.2013).
Bardzo się cieszę, że możemy rozpocząć współpracę. Komuś, kto interesuje się filmem i choć raz szukał w sieci informacji na ten temat, nie trzeba Stopklatki specjalnie przedstawiać. To kawał dobrej historii kina w polskim internecie. I świetne uzupełnienie naszej oferty reklamowej – powiedział Karol Kowalski odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.
Akcje spółki Stopklatka, która jest właścicielem serwisu, notowane są na giełdowym rynku New Connect. Na początku 2013 roku serwis został istotnie przebudowany. Zmieniono całkowicie szatę graficzną, wprowadzono nowości redakcyjne oraz wdrożono nowe funkcje społecznościowe.
Umowa między stronami jest bezterminowa, a sieć Evolution Media Net ma wyłączność w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej serwisu. Stopklatka.pl będzie oferowana między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, News & Media, Social Club.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.