Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Przystąpienie do IAB jest naturalnym krokiem w rozwoju Streetcom Polska. Działamy zarówno w świecie realnym, jak w internecie – wszędzie tam, gdzie konsumenci rozmawiają ze sobą. Integrujemy światy on-line i off-line. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej społeczności konsumentów. Wszystkie kampanie opieramy na wyjątkowej społeczności Ekspertów Streetcom. W 2012 roku stworzyliśmy submarkę Streetcom Interactive, podkreślając nasze kompetencje w tej dziedzinie. Od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Jestem przekonana, że współpraca w ramach grup roboczych IAB pozwoli nam aktywnie włączyć się w budowanie standardów i rozwój branży – powiedziała Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.
Streetcom Polska jest agencją prowadzącą działania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 000 osób. Kampanie odbywają się w świecie realnym i w sieci. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie Product Seeding, Interactive i Research.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest największą organizacją branżową, skupiającą blisko 200 największych firm polskiego internetu.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.