Streetcom dołącza do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska


Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

streetcomPrzystąpienie do IAB jest naturalnym krokiem w rozwoju Streetcom Polska. Działamy zarówno w świecie realnym, jak w internecie – wszędzie tam, gdzie konsumenci rozmawiają ze sobą. Integrujemy światy on-line i off-line. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej społeczności konsumentów. Wszystkie kampanie opieramy na wyjątkowej społeczności Ekspertów Streetcom. W 2012 roku stworzyliśmy submarkę Streetcom Interactive, podkreślając nasze kompetencje w tej dziedzinie. Od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Jestem przekonana, że współpraca w ramach grup roboczych IAB pozwoli nam aktywnie włączyć się w budowanie standardów i rozwój branży – powiedziała Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Streetcom Polska jest agencją prowadzącą działania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 000 osób. Kampanie odbywają się w świecie realnym i w sieci. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie Product Seeding, Interactive i Research.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest największą organizacją branżową, skupiającą blisko 200 największych firm polskiego internetu.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry