Strefa gier JAVA w SuperSMS.pl

Opublikowano: 10 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

SuperSMS.pl zaoferował szeroką gamę gier do telefonów komórkowych. Oferta obejmuje obecnie 10 rodzajów gier przeznaczonych dla użytkowników 12 różnych modeli telefonów marki Nokia i Siemens. Aplikacje przygotowano w technologii JAVA.

Od początku 2003 roku odwiedzający Supersms.pl mogą pobrać do swoich telefonów komórkowych gry zgodnie z ich indywidualnymi zainteresowaniami i potrzebami. Nowe aplikacje stanowią atrakcyjny dodatek do standardowych funkcji telefonu. Zastosowanie technologii JAVA umożliwiło przygotowanie szczególnie ciekawych propozycji. Już wkrótce wortal udostępni kolejne gry.

Wiemy, że nasi użytkownicy oczekują od nas ciągłego trzymania ręki na pulsie, dlatego wprowadzamy sporo nowości, zanim pojawią się w innych serwisach – mówi Tomasz Długiewicz, Prezes zarządu One-2-One. Jednocześnie bardzo nam zależy, aby nasza oferta miała realną wartość dla dużej grupy osób, stąd od początku dostosowaliśmy ją do różnych modeli aparatów. Planujemy sukcesywnie zwiększać liczba gier, które będzie można znaleźć na SuperSMS.pl i pobrać do swojego telefonu.

Zdaniem analityków czołowych firm zajmujących się technologiami mobilnymi rynek tego typu usług czeka w kolejnych latach dynamiczny wzrost. Według przewidywań Forrester Research za trzy lata z płatnych gier będzie regularnie korzystać około 45% użytkowników telefonów komórkowych. W 2006 r. rynek ten, według prognoz firmy Ovum, osiągnie wartość 4,4 miliarda Euro.

Partnerem One-2-One w tym projekcie jest Planeta 3G, która jest także dystrybutorem usług SuperSMS.pl.

http://www.supersms.pl

Sylwester KozakStrefa gier JAVA w SuperSMS.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.