Strona i kampania dla Knorr Gorący Kubek

Agencja Artegence przygotowała dla marki Knorr Gorący Kubek stronę www.tegomitrzeba.pl z grą w „Trzy kubki”. Stronę uruchomioną pod koniec stycznia, w ciągu miesiąca odwiedziło ponad 1 110 000 użytkowników.
Serwis internetowy stworzony dla marki Unilevera, wsparty był kampaniami medialnymi w telewizji, radiu, prasie, POS w sklepach oraz kampanią internetową przygotowaną również przez agencję Artegence.

Linie kreacyjne internetowej kampanii, która w ciągu miesiąca odnotowała ponad dwa miliony kliknięć, dobierane były w zależności od dnia tygodnia: w weekendy emitowano reklamy, które kładły nacisk na bardzo atrakcyjne nagrody w konkursie (bony na wycieczki, kurtki narciarskie oraz kubki termiczne). W pozostałe dni tygodnia reklamy zachęcały do udziału w zabawie. Za zakup mediów odpowiedzialny był Omnicom Media Group.

www.artegence.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top