Oprócz zmian w wyglądzie serwisu, dodano do niego szereg funkcjonalności, które mają zapewnić większą interakcję z odwiedzającymi go użytkownikami. Do ich dyspozycji są mini-ankiety, w których mogą wyrażać swoje opinie na zadany temat poprzez głosowanie online oraz możliwość subskrypcji newslettera firmowego, do tej pory dostępnego wyłącznie dla klientów Acxiom.
Publikowane często przez Acxiom różne komunikaty i informacje prasowe podzielono na łatwiejsze w przeglądaniu dwie rubryki: ’Raporty Rynkowe’, zawierające publikacje na temat polskich konsumentów i ich zachowań zakupowych oraz 'Aktualności’- dotyczące nowości w ofercie i działalności firmy. Warto też wspomnieć o dziale 'Okiem Eksperta’, w którym raz na miesiąc specjaliści z różnych branż opowiadają o ciekawych zagadnieniach marketingowych.
Zgodnie z przyjętą strategią Acxiom, firma zamierza intensyfikować swoją obecność w internecie i w większym stopniu wykorzystywać swój serwis do celów sprzedażowych czy też zbierania/aktualizacji danych o konsumentach. Stworzony serwis będzie więc systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe sekcje i narzędzia.
Standaryzacja serwisów lokalnych z wizerunkiem korporacyjnym jest procesem, który obejmie wszystkie kraje, gdzie Acxiom prowadzi swoją działalność. Polska jest jednym z pierwszych krajów, który ten krok ma już za sobą.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.