Oprócz zmian w wyglądzie serwisu, dodano do niego szereg funkcjonalności, które mają zapewnić większą interakcję z odwiedzającymi go użytkownikami. Do ich dyspozycji są mini-ankiety, w których mogą wyrażać swoje opinie na zadany temat poprzez głosowanie online oraz możliwość subskrypcji newslettera firmowego, do tej pory dostępnego wyłącznie dla klientów Acxiom.
Publikowane często przez Acxiom różne komunikaty i informacje prasowe podzielono na łatwiejsze w przeglądaniu dwie rubryki: ’Raporty Rynkowe’, zawierające publikacje na temat polskich konsumentów i ich zachowań zakupowych oraz 'Aktualności’- dotyczące nowości w ofercie i działalności firmy. Warto też wspomnieć o dziale 'Okiem Eksperta’, w którym raz na miesiąc specjaliści z różnych branż opowiadają o ciekawych zagadnieniach marketingowych.
Zgodnie z przyjętą strategią Acxiom, firma zamierza intensyfikować swoją obecność w internecie i w większym stopniu wykorzystywać swój serwis do celów sprzedażowych czy też zbierania/aktualizacji danych o konsumentach. Stworzony serwis będzie więc systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe sekcje i narzędzia.
Standaryzacja serwisów lokalnych z wizerunkiem korporacyjnym jest procesem, który obejmie wszystkie kraje, gdzie Acxiom prowadzi swoją działalność. Polska jest jednym z pierwszych krajów, który ten krok ma już za sobą.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.