Strumień wiadomości w aplikacji Gazeta.pl LIVE

Opublikowano: 26 czerwca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agora wydała nową aplikację. Gazeta.pl LIVE zawiera codzienne relacje na żywo i „niekończący się strumień wiadomości”, który aktualizuje się automatycznie. Użytkownicy aplikacji otrzymują też powiadomienia push wysyłane przez redakcję zawsze wtedy, gdy dzieje się coś ważnego.

Telefon to narzędzie, które mamy zawsze przy sobie i który może nam zapewnić stały dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji. Stąd pomysł, żeby czytelnicy Gazeta.pl otrzymywali je „live”. Redaktorzy przez cały dzień dostarczają wysokiej jakości wyselekcjonowane treści, które wpadają w „feed” aplikacji. O tych najważniejszych wysyłamy notyfikacje, stosowane już przez nas w aplikacji Sport.pl LIVE – powiedział Kamil Brzeziński, kierownik zespołu aplikacji mobilnych.

W aplikacji oferowane są informacje z portalu Gazeta.pl z takich obszarów, jak biznes, kultura, rozrywka, styl życia, a także wiadomości lokalne.

Chcemy być tam, gdzie nasi użytkownicy i ich telefony. Na kanapach przed telewizorem, w samochodach i w poczekalniach. Aplikacja Gazeta.pl LIVE to kolejny krok w tym kierunku. Śledzenie naszych „relacji na żywo” i najciekawszych newsów Gazeta.pl jest teraz wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – dodał Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.

Gazeta.pl LIVE dostępna jest na urządzenia z systemem Android i można ją pobrać w sklepie Google Play.

Do kampanii promocyjnej aplikacji wykorzystane zostaną media z Grupy Agora tj. czasopisma, internet (grupa Gazeta.pl), radio (Radio Złote Przeboje), CityINFOtv firmy AMS i kina Helios; a także Facebook i sieć reklamowa Google. Za kreacje oraz planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu portalu Gazeta.pl.

Dawid ZarazińskiStrumień wiadomości w aplikacji Gazeta.pl LIVE

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.