Agora wydała nową aplikację. Gazeta.pl LIVE zawiera codzienne relacje na żywo i „niekończący się strumień wiadomości”, który aktualizuje się automatycznie. Użytkownicy aplikacji otrzymują też powiadomienia push wysyłane przez redakcję zawsze wtedy, gdy dzieje się coś ważnego.
Telefon to narzędzie, które mamy zawsze przy sobie i który może nam zapewnić stały dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji. Stąd pomysł, żeby czytelnicy Gazeta.pl otrzymywali je „live”. Redaktorzy przez cały dzień dostarczają wysokiej jakości wyselekcjonowane treści, które wpadają w „feed” aplikacji. O tych najważniejszych wysyłamy notyfikacje, stosowane już przez nas w aplikacji Sport.pl LIVE – powiedział Kamil Brzeziński, kierownik zespołu aplikacji mobilnych.
W aplikacji oferowane są informacje z portalu Gazeta.pl z takich obszarów, jak biznes, kultura, rozrywka, styl życia, a także wiadomości lokalne.
Chcemy być tam, gdzie nasi użytkownicy i ich telefony. Na kanapach przed telewizorem, w samochodach i w poczekalniach. Aplikacja Gazeta.pl LIVE to kolejny krok w tym kierunku. Śledzenie naszych „relacji na żywo” i najciekawszych newsów Gazeta.pl jest teraz wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – dodał Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.
Gazeta.pl LIVE dostępna jest na urządzenia z systemem Android i można ją pobrać w sklepie Google Play.
Do kampanii promocyjnej aplikacji wykorzystane zostaną media z Grupy Agora tj. czasopisma, internet (grupa Gazeta.pl), radio (Radio Złote Przeboje), CityINFOtv firmy AMS i kina Helios; a także Facebook i sieć reklamowa Google. Za kreacje oraz planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu portalu Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.