Trwa już pierwsza edycja studiów z e-biznesu na Politechnice Warszawskiej. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, Politechnika ogłasza nabór na drugą turę. Naukę przedsiębiorców dofinansuje Unia Europejska.
W polskim Internecie działa 2,5 tyś e-sklepów. Przez Internet kupuje ponad 14,4 mln Polaków, z tych którzy mają dostęp do Internetu. Z prognoz firmy Gemius, wynika, że to dopiero początek rozwoju e-biznesu. W 2010 r. obroty e- biznesmenów mają sięgnąć 4 mld euro.
„Dzisiaj nie sztuką jest posiadanie strony Internetowej firmy czy posługiwanie się pocztą emaliową w kontach z klientem. Sztuką jest umiejętne i przemyślane wykorzystanie oferowanych technologii informatycznych. Bez tego przedsiębiorstwo nie ma szans na konkurencyjnym rynku” – mówi prof. Bogdan Galwas, dziekan Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW.
W pierwszej edycji studiów z e-biznesu zaledwie 1/5 studentów prowadzi sklep internetowy. Pozostali, podobnie jak Tomasz Perkowski, współwłaściciel Spółki Doradztwa Podatkowego, zdają sobie sprawę, że wykorzystanie Internetu w biznesie jest wymogiem czasu. „Zrobiłem bardzo dobry ruch zapisując się te studia. Kieruję firmą i staram się jej działalność opierać przede wszystkim na znajomości wykorzystania technik informatycznych. Nie ukrywam, że zajęcia z prawnych aspektów biznesu Internetowego są dla mnie kluczowe”. Studia podyplomowe z e-biznesu uczą nie tylko projektowania portali i stron internetowych, technik sprzedaży czy metod wizualizacji danych biznesowych. W programie znajduje się też obszerny blok zajęć z zakresu uwarunkowań prawnych i ekonomicznych e-biznesu. „Chcemy pokazać przedsiębiorcom, w jakich ramach prawnych muszą się poruszać prowadząc e-biznes. Pokażemy też gdzie prawo stawia znaki zapytania. Nie zabraknie też praktycznych porad np. jak zabezpieczać się przed fałszywymi transakcjami sprzedawców i klientów” dodaje Bogdan Galwas.
Internetowe Studia Podyplomowe Informatyka i Techniki Internetu: edycja e-biznes na Politechnice Warszawskiej organizowane są wspólnie z firmą consultingową EFICOM. Ich program został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby małych i średnich firm, które chcą zaistnieć lub rozwijać się w sieci. Studia są w ponad 80% dofinansowywane przez Unię Europejską, więc koszt zajęć, zamiast 11 000 zł, wynosi 1 750 zł. Zapisy na studia do 3 kwietnia 2007 r.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.