Trwa już pierwsza edycja studiów z e-biznesu na Politechnice Warszawskiej. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, Politechnika ogłasza nabór na drugą turę. Naukę przedsiębiorców dofinansuje Unia Europejska.
W polskim Internecie działa 2,5 tyś e-sklepów. Przez Internet kupuje ponad 14,4 mln Polaków, z tych którzy mają dostęp do Internetu. Z prognoz firmy Gemius, wynika, że to dopiero początek rozwoju e-biznesu. W 2010 r. obroty e- biznesmenów mają sięgnąć 4 mld euro.
„Dzisiaj nie sztuką jest posiadanie strony Internetowej firmy czy posługiwanie się pocztą emaliową w kontach z klientem. Sztuką jest umiejętne i przemyślane wykorzystanie oferowanych technologii informatycznych. Bez tego przedsiębiorstwo nie ma szans na konkurencyjnym rynku” – mówi prof. Bogdan Galwas, dziekan Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW.
W pierwszej edycji studiów z e-biznesu zaledwie 1/5 studentów prowadzi sklep internetowy. Pozostali, podobnie jak Tomasz Perkowski, współwłaściciel Spółki Doradztwa Podatkowego, zdają sobie sprawę, że wykorzystanie Internetu w biznesie jest wymogiem czasu. „Zrobiłem bardzo dobry ruch zapisując się te studia. Kieruję firmą i staram się jej działalność opierać przede wszystkim na znajomości wykorzystania technik informatycznych. Nie ukrywam, że zajęcia z prawnych aspektów biznesu Internetowego są dla mnie kluczowe”. Studia podyplomowe z e-biznesu uczą nie tylko projektowania portali i stron internetowych, technik sprzedaży czy metod wizualizacji danych biznesowych. W programie znajduje się też obszerny blok zajęć z zakresu uwarunkowań prawnych i ekonomicznych e-biznesu. „Chcemy pokazać przedsiębiorcom, w jakich ramach prawnych muszą się poruszać prowadząc e-biznes. Pokażemy też gdzie prawo stawia znaki zapytania. Nie zabraknie też praktycznych porad np. jak zabezpieczać się przed fałszywymi transakcjami sprzedawców i klientów” dodaje Bogdan Galwas.
Internetowe Studia Podyplomowe Informatyka i Techniki Internetu: edycja e-biznes na Politechnice Warszawskiej organizowane są wspólnie z firmą consultingową EFICOM. Ich program został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby małych i średnich firm, które chcą zaistnieć lub rozwijać się w sieci. Studia są w ponad 80% dofinansowywane przez Unię Europejską, więc koszt zajęć, zamiast 11 000 zł, wynosi 1 750 zł. Zapisy na studia do 3 kwietnia 2007 r.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.