Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.
Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski – Point od View, Krzysztof Dębowski – SARE, Bartłomiej Wyszyński – Artegence, Marcin Maj – OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl.
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie. Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.
Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:
• nowoczesne zarządzanie marketingowe,
• istota marketingu internetowego,
• strategiczne obszary e-biznesu,
• społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r. Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r.
Szczegóły: tutaj
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.