Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.
Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski – Point od View, Krzysztof Dębowski – SARE, Bartłomiej Wyszyński – Artegence, Marcin Maj – OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl.
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie. Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.
Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:
• nowoczesne zarządzanie marketingowe,
• istota marketingu internetowego,
• strategiczne obszary e-biznesu,
• społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r. Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r.
Szczegóły: tutaj
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.