Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.
Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski – Point od View, Krzysztof Dębowski – SARE, Bartłomiej Wyszyński – Artegence, Marcin Maj – OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl.
Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie. Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.
Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:
• nowoczesne zarządzanie marketingowe,
• istota marketingu internetowego,
• strategiczne obszary e-biznesu,
• społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r. Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r.
Szczegóły: tutaj
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.