Studia z marketingu internetowego z IAB Polska

Opublikowano: 12 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają  współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.
Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska takich jak Anna Sakowicz – Mindshare, Mariusz Majewski   –  Point od View, Krzysztof Dębowski  –  SARE, Bartłomiej Wyszyński  –  Artegence, Marcin Maj  –  OS3 Multimedia, Marcin Siekierski – ACR, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, Michał Macierzyński – Bankier.pl.

Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Program studiów adresowany jest do osób zainteresowanych marketingiem internetowym i pragnącym poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Najczęściej, uczestnikami studiów są osoby odpowiedzialne za całość lub część działań e-marketingowych w firmie.  Doświadczenia z dotychczasowych edycji pokazują, że zarówno osoby początkujące, jak i słuchacze o kilkuletnim doświadczaniu w marketingu internetowym, z zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach.

Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:

• nowoczesne zarządzanie marketingowe,
• istota marketingu internetowego,
• strategiczne obszary e-biznesu,
• społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

6 marca 2009 r. rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego 2010 r.  Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 r.

Szczegóły: tutaj

Hanna LaskowskaStudia z marketingu internetowego z IAB Polska

Podziel się!

O autorze

hania