StumbleUpon, serwis rekomendujący treści został odświeżony. Ma być czytelniej; położono jeszcze większy nacisk na odkrywanie nowych treści. Wprowadzono również kanały celebrytów.
Nowe logo, zmienione kolory, wyszukiwarka i panel odkrywcy (Explore Box) pozwalający poznawać treści w różnych kategoriach – to najważniejsze nowości odświeżonego StumbleUpon. To pierwsza tak poważna zmiana od blisko 10 lat funkcjonowania projektu.
Zmiany odzwierciedlają to, czego szukają nasi użytkownicy, kiedy mają trochę wolnego czasu i szukają rozrywki – powiedział twórca i szef serwisu, Garrett Camp.
Twórcy StumbleUpon podpisali również porozumienia z ponad 250 partnerami, którzy stworzyli tu swoje kanały, które można „śledzić”. Wśród partnerów znalazły się m.in. serwisy Yelp, Vanity Fair, Funny or Die oraz celebryci: Jim Carrey, Paul Perce czy Chelsea Handler. W przyszłości możliwość tworzenia kanałów może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.
W 2007 roku serwis został kupiony przez eBay. Dwa lata później został odkupiony przez twórców. W maju tego roku StumbleUpon pozyskał 17 mln dolarów finansowania – łącznie inwestorzy przeznaczyli na jego rozwój 18,5 mln dolarów. W październiku twórcy StumbleUpon poinformowali, że mają 20 mln aktywnych użytkowników i ponad miliard kliknięć w przycisk „Stumble” miesięcznie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.