StumbleUpon odświeżone pierwszy raz od 10 lat

Opublikowano: 6 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

StumbleUpon, serwis rekomendujący treści został odświeżony. Ma być czytelniej; położono jeszcze większy nacisk na odkrywanie nowych treści. Wprowadzono również kanały celebrytów.

Nowe logo, zmienione kolory, wyszukiwarka i panel odkrywcy (Explore Box) pozwalający poznawać treści w różnych kategoriach – to najważniejsze nowości odświeżonego StumbleUpon. To pierwsza tak poważna zmiana od blisko 10 lat funkcjonowania projektu.

Zmiany odzwierciedlają to, czego szukają nasi użytkownicy, kiedy mają trochę wolnego czasu i szukają rozrywki – powiedział twórca i szef serwisu, Garrett Camp.

StumbleUpon odświeżone pierwszy raz od 10 lat 1

Twórcy StumbleUpon podpisali również porozumienia z ponad 250 partnerami, którzy stworzyli tu swoje kanały, które można „śledzić”. Wśród partnerów znalazły się m.in. serwisy Yelp, Vanity Fair, Funny or Die oraz celebryci: Jim Carrey, Paul Perce czy Chelsea Handler. W przyszłości możliwość tworzenia kanałów może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.

W 2007 roku serwis został kupiony przez eBay. Dwa lata później został odkupiony przez twórców. W maju tego roku StumbleUpon pozyskał 17 mln dolarów finansowania – łącznie inwestorzy przeznaczyli na jego rozwój 18,5 mln dolarów. W październiku twórcy StumbleUpon poinformowali, że mają 20 mln aktywnych użytkowników i ponad miliard kliknięć w przycisk „Stumble” miesięcznie.

Dawid ZarazińskiStumbleUpon odświeżone pierwszy raz od 10 lat

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.