StumbleUpon, serwis rekomendujący treści został odświeżony. Ma być czytelniej; położono jeszcze większy nacisk na odkrywanie nowych treści. Wprowadzono również kanały celebrytów.
Nowe logo, zmienione kolory, wyszukiwarka i panel odkrywcy (Explore Box) pozwalający poznawać treści w różnych kategoriach – to najważniejsze nowości odświeżonego StumbleUpon. To pierwsza tak poważna zmiana od blisko 10 lat funkcjonowania projektu.
Zmiany odzwierciedlają to, czego szukają nasi użytkownicy, kiedy mają trochę wolnego czasu i szukają rozrywki – powiedział twórca i szef serwisu, Garrett Camp.
Twórcy StumbleUpon podpisali również porozumienia z ponad 250 partnerami, którzy stworzyli tu swoje kanały, które można „śledzić”. Wśród partnerów znalazły się m.in. serwisy Yelp, Vanity Fair, Funny or Die oraz celebryci: Jim Carrey, Paul Perce czy Chelsea Handler. W przyszłości możliwość tworzenia kanałów może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.
W 2007 roku serwis został kupiony przez eBay. Dwa lata później został odkupiony przez twórców. W maju tego roku StumbleUpon pozyskał 17 mln dolarów finansowania – łącznie inwestorzy przeznaczyli na jego rozwój 18,5 mln dolarów. W październiku twórcy StumbleUpon poinformowali, że mają 20 mln aktywnych użytkowników i ponad miliard kliknięć w przycisk „Stumble” miesięcznie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...