Uruchomiony pod koniec lutego 2004r. program partnerski „Money2Money”, portalu finansowego Money.pl zgromadził ponad 20 serwisów internetowych, które podpisały umowę partnerską i rozpoczęło sprzedaż produktów i usług finansowych poprzez swoje witryny. Wśród partnerów znalazły się m.in.:
Polskie Książki Telefoniczne, Gazeta Finansowa oraz e-biznes.pl
W ramach programu „Money2Money” każdy serwis partnerski otrzymuje ofertę produktów i usług finansowych oferowanych przez ponad 20 instytucji finansowych.
Wdrożenie platformy finansowej jest bezpłatne oraz następuje w layoucie własnym witryny. Każdy serwis dostaje bezpłatny dostęp do statysyk on-line oraz wsparcie marketingowo -szkoleniowe. Program jest tak pomyślany, że partnerzy nie muszą podpisywać żadnych dodatkowych umów z instytucjami finansowymi. Koszty wdrożenia systemu ponosi Money.pl, a samo wdrożenia trwa jedynie kilka dni. Dzięki programowi partycypujący serwis zyskuje własną, kompletną platformę finansową oraz nowe źródło przychodów.
Cieszy nas tak duże zainteresowanie programem partnerskim – powiedział Arkadiusz Osiak, Prezes Money.pl. Rezultaty przeszły nasze oczekiwania – 20 pozyskanych partnerów wraz z pełnym wdrożeniem platformy finansowej w ciągu niecałych dwóch miesięcy funkcjonowania programu, to naprawdę imponujący wynik. A to dopiero początek – tylko do końca maja pozyskamy kilkunastu następnych – dodał Osiak.
http://www.money.pl
http://m2m.e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.