Firma eo Networks – wdrożyła platformę internetową dla dziennika Super Express. Ze względu na rozbudowaną architekturę serwisu oraz ilość materiałów, prace nad nowym serwisem trwały ponad 6 miesięcy.
Platforma z założenia miała być połączona z elektronicznym archiwum gazety oraz z procesem tradycyjnych wydań (integracja ze środowiskiem Quark), co miało dawać możliwość szybkiego dotarcia do wcześniej publikowanych treści i ich ponownego wykorzystania.
We wdrożeniu wykorzystano rozwiązanie CAVA CMS, który zostały poddany modelowaniu dla potrzeb i specyfiki klienta. Dużym wyzwaniem było obsłużenie tak dużego ruchu, jaki ma serwis SE – ponad 10mln stron miesięcznie na 2 serwerach, jakie zostały do tego celu przeznaczone. Dzięki zastosowaniu mechanizmów cachowania w połączeniu z nowoczesną technologią J2EE i XML, system bez problemu może obsłużyć ruch kilkukrotnie większy.
Dodatkowo wdrożone zostały mechanizmy sprzedażowe, zapewniające możliwość różnych form płatności, zarówno elektronicznych jak i tradycyjnych (m.in. SMSy, przelewy czy karty płatnicze) oraz inne moduły systemu służące do profilowania i personalizowania, a także przeszukiwania treści serwisów i bogatego archiwum gazety.
„Wdrożony system pomógł nam uporządkować kwestie technologiczne i organizacyjne przy realizacji wydań w mediach elektronicznych, co znacząco wpłynęło na efektywność prac. Nowo system został głęboko zakorzeniony w wewnętrznych systemach archiwizacji wydań gazetowych. CMS umożliwił nam zdecydowanie bardziej elastyczny proces publikacji artykułów i tworzenia wydania internetowego otwierając drogę do nowych, dotychczas nie stosowanych rozwiązań” – powiedział Adam Przybylski – IT Manager Media Express.
„Jesteśmy dumni z wdrożenia naszego systemu w Super Expresie. Było to bez wątpienia jedno z większych wdrożeń naszego systemu w ciągu ostatniego roku. Niewątpliwym wyzwaniem było zintegrowanie systemu z istniejącymi procesami wydawniczymi w gazecie. Po raz kolejny udowodniliśmy słuszną koncepcje naszego produktu, który jak do tej pory doskonale zdaje egzamin zarówno we wdrożeniach w serwisach korporacyjnych, jak i w wyzwaniach, jakim był Super Express” – powiedział Stefan Batory, Prezes Zarządu eo Networks.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.