Super Media Interactive i IAB Polska – nowy podmiot, nowy projekt

Opublikowano: 20 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Super Media Interactive dołączyła do grona członków IAB Polska. Już wkrótce zostaną rozpoczęte prace nad wspólnym raportem dotyczącym systemów zarządzania treścią (CMS).

W ostatnich dniach agencja interaktywna Super Media Interactive stała się członkiem wspierającym branżowego stowarzyszenia IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Decyzja o przystąpieniu do IAB wynikała z chęci współuczestniczenia w rozwoju i popularyzacji internetu na polskim rynku.

Wśród wielu członków IAB Polska znajdują się najistotniejsze podmioty rynku internetowego, w tym: portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, wydawcy on-line.

Pierwszym projektem, który Super Media Interactive i IAB Polska pragną wspólnie zrealizować jest stworzenie raportu prezentującego idee systemów zarządzania treścią oraz rozwiązania klasy Content Management dostępne na polskim rynku.

http://www.supermedia.pl
http://www.iab.pl

Sylwester KozakSuper Media Interactive i IAB Polska – nowy podmiot, nowy projekt

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.