Marka Sony Ericsson znalazła się wśród najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska.
Celem rankingu „Superbrand” jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich obecnych na polskim rynku. Marka Sony Ericsson oceniana była w kategorii „elektronika konsumencka”. W tej kategorii wyróżnionych zostało 8 marek.
Proces selekcji do polskiej edycji Superbrand, polega na stworzeniu listy ok. 5 000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybiera się ok. 1600. Głosami niezależnej Rady Marek (grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową) dokonuje się oceny marki. Jurorzy otrzymali w tym roku specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki (w skali od 0 do 20). Nowością była możliwość skorzystania z tej samej aplikacji osób zawodowo związanych z marketingiem, które wyraziły chęć udziału w głosowaniu. Marki z najwyższą ilością punktów zostają nagrodzone tytułem „Superbrand”.
W tym roku po raz pierwszy glosy ekspertów zostały uzupełnione o badania konsumenckie – „consumer voting”. Organizacja Superbrands zleciła instytucji badawczej CBM Indicator przeprowadzenie największego w naszym kraju badania opinii Polaków o markach, podczas którego poproszono o ocenę 10600 osób.
„Przyznanie marce Sony Ericsson tytułu „Superbrand Polska” jest dla nas niezwykle cennym wyróżnieniem, gdyż oceniała nas nie tylko niezależna Rada Ekspertów, ale i szerokie gremium konsumentów. To właśnie dzięki zaufaniu konsumentów możliwy jest sukces naszej innowacyjnej, dynamicznej i nowoczesnej marki. Cieszymy się z wyróżnienia, gdyż silna marka to dla nas klucz do sukcesu” – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Marketingu, Sony Ericsson.
Ranking „Superbrand” jest organizowany w Polsce na zlecenie międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd., promującej ideę brandingu w 80 krajach świata.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!