Superbrand dla Sony Ericsson

Marka Sony Ericsson znalazła się wśród najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska.
Celem rankingu „Superbrand” jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich obecnych na polskim rynku. Marka Sony Ericsson oceniana była w kategorii „elektronika konsumencka”. W tej kategorii wyróżnionych zostało 8 marek.

Proces selekcji do polskiej edycji Superbrand, polega na stworzeniu listy ok. 5 000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybiera się ok. 1600. Głosami niezależnej Rady Marek (grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową) dokonuje się oceny marki. Jurorzy otrzymali w tym roku specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki (w skali od 0 do 20). Nowością była możliwość skorzystania z tej samej aplikacji osób zawodowo związanych z marketingiem, które wyraziły chęć udziału w głosowaniu. Marki z najwyższą ilością punktów zostają nagrodzone tytułem „Superbrand”.

W tym roku po raz pierwszy glosy ekspertów zostały uzupełnione o badania konsumenckie – „consumer voting”. Organizacja Superbrands zleciła instytucji badawczej CBM Indicator przeprowadzenie największego w naszym kraju badania opinii Polaków o markach, podczas którego poproszono o ocenę 10600 osób.

„Przyznanie marce Sony Ericsson tytułu „Superbrand Polska” jest dla nas niezwykle cennym wyróżnieniem, gdyż oceniała nas nie tylko niezależna Rada Ekspertów, ale i szerokie gremium konsumentów. To właśnie dzięki zaufaniu konsumentów możliwy jest sukces naszej innowacyjnej, dynamicznej i nowoczesnej marki. Cieszymy się z wyróżnienia, gdyż silna marka to dla nas klucz do sukcesu” – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Marketingu, Sony Ericsson.

Ranking „Superbrand” jest organizowany w Polsce na zlecenie międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd., promującej ideę brandingu w 80 krajach świata.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry