Supermedia dla Whirlpool

Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą 'Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar’, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych.

Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną – samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród.

Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. a jej celem jest budowanie wizerunku obu marek na polskim rynku. Podjęte działania mają także zwrócić uwagę na bogatą ofertę produktową firmy Whirlpool Polska.

Za część kreatywną kampanii promocyjnej: 'Żywiołowa Promocja’ i 'Promocja za jeden uśmiech’ odpowiada SUPERMEDIA Interactive. Efekt pracy agencji w postaci materiałów promocyjnych i informacyjnych można oglądać w serwisach internetowych whirlpool.com.pl oraz polar.com.pl.

SUPERMEDIA Interactive jest również wykonawcą wspomnianych serwisów firmy Whirlpool Polska.

http://www.whirlpool.com.pl

http://www.polar.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top