Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą 'Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar’, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych.
Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną – samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród.
Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. a jej celem jest budowanie wizerunku obu marek na polskim rynku. Podjęte działania mają także zwrócić uwagę na bogatą ofertę produktową firmy Whirlpool Polska.
Za część kreatywną kampanii promocyjnej: 'Żywiołowa Promocja’ i 'Promocja za jeden uśmiech’ odpowiada SUPERMEDIA Interactive. Efekt pracy agencji w postaci materiałów promocyjnych i informacyjnych można oglądać w serwisach internetowych whirlpool.com.pl oraz polar.com.pl.
SUPERMEDIA Interactive jest również wykonawcą wspomnianych serwisów firmy Whirlpool Polska.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.