Supermedia dla Whirlpool

Opublikowano: 28 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą ‚Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar’, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych.

Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną – samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród.

Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. a jej celem jest budowanie wizerunku obu marek na polskim rynku. Podjęte działania mają także zwrócić uwagę na bogatą ofertę produktową firmy Whirlpool Polska.

Za część kreatywną kampanii promocyjnej: ‚Żywiołowa Promocja’ i ‚Promocja za jeden uśmiech’ odpowiada SUPERMEDIA Interactive. Efekt pracy agencji w postaci materiałów promocyjnych i informacyjnych można oglądać w serwisach internetowych whirlpool.com.pl oraz polar.com.pl.

SUPERMEDIA Interactive jest również wykonawcą wspomnianych serwisów firmy Whirlpool Polska.

http://www.whirlpool.com.pl

http://www.polar.com.pl

Sylwester KozakSupermedia dla Whirlpool

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.