Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.
Aktualna kampania jest kontynuacją komunikacji „Świat według Carlsberga”. Wykorzystane spoty reklamowe pokazują rozmaite sytuacje, które dzięki Carlsbergowi stają się niezwykłe i niezapomniane.
„W najnowszej kampanii pokazujemy, że jeśli Carlsberg zajmowałby się czymkolwiek innym niż warzenie piwa byłoby to również ’prawdopodobnie najlepsze na świecie’. Wykorzystujemy jednocześnie trzy spoty reklamowe, które podkreślają charakter marki, w dowcipny sposób pokazując jak wyobrażamy sobie ‘Świat według Carlsberga’.” – mówi Joanna Nowakowska, Brand Manager marki Carlsberg.
Spoty reklamowe Carlsberga emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN, TVN7, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV4. W lutym spoty reklamowe wsparte zostaną prawdopodobnie najlepszymi blokami reklamowymi Carlsberg (tzw. „skrzydełka”), emitowanymi w wybranych stacjach AtMedia (m.in. MTV, Viva, VH1, Comedy Central).
Autorem kreacji spotu telewizyjnego „Wedding” jest Saatchi & Saatchi Polska, spotu „Home Delivery” – Saatchi & Saatchi Szwecja, zaś spotu „Rescue” – agencja Rapp Collins Moscow. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej marki www.carlsberg.pl, na której każdy użytkownik może tworzyć swój własny świat Carlsberga. Autorem serwisu www jest agencja interaktywna Byss.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.