W nadchodzące święta 4fun.tv pokaże widzom specjalne gwiazdkowe edycje popularnych programów. W Wigilię na antenie stacji zagoszczą znane świąteczne hity a prezenterzy i Gwiazdy przemówią ludzkim głosem. Zmieni się też logo, oprawa bloków reklamowych i zwiastuny programów.
21 grudnia 4fun.tv wyemituje szczególne wydanie Koncertu Życzeń, w którym każdy będzie mógł stać się Św. Mikołajem. Widzowie 4fun.tv będą składać swoim najbliższym świąteczne życzenia i dedykować ulubione piosenki. W programie zagoszczą najgorętsze hity z czołówek notowań, ulubione świąteczne klipy i rzadko emitowane perełki. Specjalny mix teledysków dla wszystkich, chcących sprawić bliskim oryginalny świąteczny prezent muzyczny zaprezentują Iwona Rejzner i Kędzior.
Będzie też specjalny program świąteczno – sylwestrowy Top 50 Muzyczne Odliczanie. W przygotowanej przez 4fun.tv na powitanie Nowego Roku liście zaroi się od najpopularniejszych utworów 2007 r. Największe muzyczne hity zostaną uzupełnione życzeniami od polskich gwiazd muzycznych i filmowych. 4fun.tv na pewno nie pozwoli swoim widzom zasnąć, gwarantując najlepszą zabawę i szaleństwo do bladego świtu.
Na wszystkich widzów stacji czekają również specjalne gwiazdkowe konkursy i prezenty. Jednym z nich będzie interaktywne Koło Fortuny, w którym widzowie zgadując hasła będą otrzymywali od Świętego Mikołaja świąteczne prezenty.
Zmiany nastąpią też w samej oprawie programów i całej ramówki stacji. W górnym ekranie pojawi się specjalne, świąteczne logo 4fun.tv, a bloki reklamowe i zwiastuny wszystkich programów będą miały specjalną wigilijno – sylwestrową oprawę. 31 grudnia na ekranie pojawi się zegar, który będzie odliczał czas pozostały do przywitania Nowego Roku. Przez cały okres świąteczny największe polskie gwiazdy będą składały widzom 4fun.tv specjalnie na ten okres przygotowane życzenia.
Program:
21 grudnia – Koncert Życzeń
25, 26 grudnia – Świąteczne wydanie Chcesz Masz
25-26, 30-31grudnia – Top 50 Muzyczne Odliczanie
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.