Nadchodzą święta, a wraz z nimi moda na wysyłanie gwiazdkowych kartek przez Internet. Jednak możliwość przesyłania wraz z e-kartką głosowych życzeń, które sami nagramy, to zupełna nowość. Właśnie taki mechanizm wysyłania świątecznych pocztówek wprowadził na swojej stronie Tymbark. Autorem internetowych pocztówek z mechanizmem głosowych życzeń jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.
Kartki z tymbarkowej kolekcji utrzymane są w konwencji reklam prasowych i telewizyjnych Tymbarku. Aby życzenia trafiły do adresata należy po wybraniu kartki ze strony Tymbarku i otrzymaniu odpowiedniego kodu, zadzwonić pod wskazany numer. Pozostaje tylko wstukać w klawiaturę telefonu nadany kod i nagrać życzenia. To nic trudnego,
a wyśpiewane, wydeklamowane lub wyszeptane życzenia dadzą dużo przyjemności przyjaciołom i rodzinie. Usługa dostępna jest do 13 stycznia 2005 roku.
'Mamy nadzieję, że nasz pomysł okaże się strzałem w dziesiątkę. Do tej pory nie wykorzystywano w komunikacji internetowej telefonicznych nagrań, dołączonych do graficznych kartek FLASH.’- mówi Krzysztof Zieliński, new business manager w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. W przyszłym roku Tymbark zaskoczy internautów nowymi, hyperinteraktywnymi pomysłami.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.