Serwis aukcyjny Świstak przygotowania do nasilonego zainteresowania aukcjami rozpoczął od powołania samodzielnej spółki z o.o. oraz dołączenia nowej osoby do grupy udziałowców firmy.
Po prawie dwóch latach działalności serwis aukcyjny Świstak został wydzielony ze struktury firmy Kreativ Sp. z o.o. i funkcjonuje jako niezależny podmiot pod nazwą 'Swistak.pl Sp. z o.o.’. Przy okazji zmian własnościowych powiększyła się również liczba dotychczasowych udziałowców firmy. Oprócz Andrzeja Ciesielskiego i Rafała Agnieszczaka, współwłaścicielem firmy jest teraz także Paweł Grząbka, mianowany od razu na stanowisko Prezesa Zarządu.
Pawel Grząbka pracował wcześniej jako konsultant w światowych firmach doradczych A.T. Kearney oraz McKinsey&Company, a obecnie jest niezależnym doradcą w zakresie strategii rozwoju firm, ich restrukturyzacji oraz zarządzania programami. Posiada dyplom MBA zdobyty na INSEAD, najlepszej europejskiej szkole biznesu. Jest jednocześnie absolwentem Wharton School, najbardziej renomowanej uczelni MBA w USA według rankingów BusinessWeek oraz Financial Fimes. Posiada duże doświadczenie na rynku IT, zarówno polskim jak i międzynarodowym.
– Powierzenie zarządzania firmą osobie z zewnątrz jest spowodowane dbałością o to, aby rozwój całego przedsięwzięcia odbywał się w najszybszym możliwym tempie. Drogą do tego jest zatrudnienie profesjonalnego menedżera, który jest w stanie spojrzeć na firmę w szerszej perspektywie niż jej założyciele – mówi Rafał Agnieszczak, dotychczasowy prezes firmy. – To przemyślany i dokładnie zaplanowany krok – jesteśmy przekonani, że na tym właśnie etapie rozwoju, powierzenie zarządzania osobie o większych kompetencjach to jedyne słuszne wyjście, gwarantujące sukces w o obliczu zaostrzającej się konkurencji – dodaje.
Paweł Grząbka obejmuje stanowisko na początku najbardziej gorącego okresu na rynku aukcji internetowych. Na jesieni serwisy aukcyjne notują największe zainteresowanie internautów – szacuje się, że w 4 ostatnich miesiącach roku wartość sprzedaży stanowi nawet 50% rocznych obrotów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.