1 grudnia serwis aukcyjny Swistak.pl ruszył z akcją świąteczną, mającą na celu ułatwienie użytkownikom wyboru prezentów świątecznych.
Serwis uruchomił nową kategorię „Prezenty świąteczne”, w której znajdują się propozycje upominków dla najbliższych. Jeżeli użytkownik uzna, że żaden pomysł nie spełnia jego oczekiwań, może przenieść się na stronę główną, gdzie znajdzie sprzedawców, którzy oznaczeni są ikoną „pomocnik mikołaja”. W ten sposób zostali oznaczeni sprzedawcy posiadający ciekawy i różnorodny asortyment.
Z okazji nadchodzących świąt serwis Swistak.pl stworzył, na podstawie historii transakcji, zestawienie świątecznych prezentów, które cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Należą do nich:
• Telefony komórkowe
• Książki
• Odzież
• Odtwarzacze MP4
• Słuchawki
• Dyski HDD
• Karty graficzne
Okres przedświąteczny to czas wzmożonego zainteresowania ofertą sklepów internetowych: W okresie przedświątecznym odnotowujemy wzrost ruchu na stronie o 10-15% – komentuje Piotr Szymczak, Product Manager ze Swistak.pl – Liczba zapytań do wyszukiwarki rośnie ponad dwukrotnie już na początku listopada. To potwierdza, że Polacy w tym roku nie będą czekać na ostatnią chwilę z kupowaniem prezentów – dodaje Szymczak.
Akcja świąteczna na serwisie Swistak.pl potrwa do 31 grudnia 2009 r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.