1 grudnia serwis aukcyjny Swistak.pl ruszył z akcją świąteczną, mającą na celu ułatwienie użytkownikom wyboru prezentów świątecznych.
Serwis uruchomił nową kategorię „Prezenty świąteczne”, w której znajdują się propozycje upominków dla najbliższych. Jeżeli użytkownik uzna, że żaden pomysł nie spełnia jego oczekiwań, może przenieść się na stronę główną, gdzie znajdzie sprzedawców, którzy oznaczeni są ikoną „pomocnik mikołaja”. W ten sposób zostali oznaczeni sprzedawcy posiadający ciekawy i różnorodny asortyment.
Z okazji nadchodzących świąt serwis Swistak.pl stworzył, na podstawie historii transakcji, zestawienie świątecznych prezentów, które cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Należą do nich:
• Telefony komórkowe
• Książki
• Odzież
• Odtwarzacze MP4
• Słuchawki
• Dyski HDD
• Karty graficzne
Okres przedświąteczny to czas wzmożonego zainteresowania ofertą sklepów internetowych: W okresie przedświątecznym odnotowujemy wzrost ruchu na stronie o 10-15% – komentuje Piotr Szymczak, Product Manager ze Swistak.pl – Liczba zapytań do wyszukiwarki rośnie ponad dwukrotnie już na początku listopada. To potwierdza, że Polacy w tym roku nie będą czekać na ostatnią chwilę z kupowaniem prezentów – dodaje Szymczak.
Akcja świąteczna na serwisie Swistak.pl potrwa do 31 grudnia 2009 r.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.