Agencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.
„UX Alliance skupia liderów branży usability na całym świecie. Cieszymy się, że Polska reprezentowana jest przez tak solidną firmę, jaką jest Symetria. Pełnoprawne członkostwo świadczy o oferowanych przez agencję wysokiej jakości usługach. Fakt, że tylko najwyższej klasy agencje przyjmowane są do naszego grona daje klientom pewność, że zlecane projekty zostaną wykonane rzetelnie i kompleksowo” – mówi Bob Schumacher, założyciel UX Alliance i Managing Director User Centric (Stany Zjednoczone).
Ponad rok współpracy z organizacją potwierdził kompetencje Symetrii. Do tej pory współpraca objęła 5 międzynarodowych projektów. Między innymi, Symetria wykonała: badanie użyteczności dla T-Mobile we współpracy z Serco Experience Lab (Wielka Brytania), zdalne badanie aplikacji rządowej (RUT) we współpracy ze SnitkerGroup (Dania), a także badanie Twittera, które odbyło się w 17 krajach, przy udziale 40 badaczy UXa (Badanie Twittera – pdf).
„Jesteśmy zaszczyceni możliwością dalszej współpracy z UX Alliance. Dzielona wiedza, najlepsze praktyki i stosowanie najnowszych technologii, sprawia, że stowarzyszenie osiąga wymierne i podziwiane na arenie międzynarodowej rezultaty. Mamy nadzieję na jeszcze szerszą współpracę w tak znakomitym międzynarodowym gronie” – komentuje Wojciech Wrzaskała, CEO Symetria.
Symetria jest członkiem UX Alliance od września 2009r. Stowarzyszenie zrzesza 23 firmy specjalizujące się w badaniach użyteczności. Organizacja pracowała przy około 250 międzynarodowych projektach, testowanych w ponad 30 państwach, w których udział brało 15, 000 uczestników.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!