Symetria projektuje nowy serwis TVP.pl

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Telewizja Polska SA dołączyła do grona Klientów Symetrii.  Podpisana umowa obejmuje przeprowadzenie badań użyteczności i zaprojektowanie nowego serwisu TVP.pl.
W ramach współpracy zostały przeprowadzone badania użyteczności serwisu TVP.pl z wykorzystaniem technologii UserZoom, umożliwiającej analizowanie strony internetowej online. Technologia ta oferuje możliwość definiowania różnych typów zadań, które użytkownicy wykonują w naturalnym środowisku, przy użyciu własnych komputerów, co znacznie zwiększa zasięg badania.

Symetria projektuje nowy serwis TVP.pl 1Przeprowadzona analiza pokazała w jakim celu użytkownicy odwiedzają portal tvp.pl, jak się po nim poruszają i w jakim stopniu jego struktura odpowiada ich oczekiwaniom. Ustalono mocne strony portalu oraz elementy strony, które  sprawiają problemy w trakcie korzystania z witryny a poruszanie się po nich nie jest intuicyjne.

Zgromadzone dane są punktem wyjścia do zaprojektowania nowego serwisu TVP.pl, który  będzie prezentował zarówno treści telewizyjne, jak i informacyjne.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top