Nowa strona operatora telekomunikacyjnego Orange została zaprojektowana przez agencję Symetria. Projekt uwzględniał zmiany zarówno wizualne, funkcjonalne jak i modyfikację struktury.
Zmiany na stronie są efektem zarówno badań użytkownikami jak i analiz, których głównym elementem było opracowanie „map podróży użytkowników” (ang. customer journey maps).
Naszym celem było przede wszystkim zapewnienie najlepszego user experience dla naszych użytkowników, przy jednoczesnym uwzględnieniu celów biznesowych stawianych przed stroną internetową. Na podstawie kilkuletniej współpracy wiedzieliśmy, że Symetria poradzi sobie z tym zadaniem – powiedział Filip Żok, Dyrektor Portali i Aplikacji w Orange.
Podczas badań eksperci Symetrii testowali procesy związane z zakupem nowej usługi, przedłużeniem umowy, dokupieniem usługi czy przejściem z karty na abonament.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!